Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

Μετά ....τι .?????






Άνοιξα και γω μετά απο το 2ήμερο T.V να ενημερωθώ πως εξελίσσονται τα γεγονότα.

(Θα μου πεις εφ΄όσον δεν έμεινες στα blogs- καλά να πάθεις..)
Και έφριξα ...με τις δημοσκοπήσεις.
Πόσο ποσοστό έχασε το ένα κόμμα και πόσο ανέβηκε το άλλο?
Αυτό ήταν το σημαντικότερο γεγονός δηλαδή μετά απ'την καταστροφή χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων? Το αβέβαιο μέλλον των εργαζομένων σ'αυτά τα μαγαζιά.
Τις ζημιές,και δεν μιλάω για τους ψυχικούς τραυματισμούς εκτός των σωματικών και χιλιάδων αθώων συλλήψεων για τα "μάτια του κόσμου".
Δεν μου επιτρέπει η αγωγή μου αλλά πρέπει κάπου να ξεσπάσω και΄γω "χέστηκα" για το πόσο έχασε η Ν.Δ καθώς πόσο ανέβηκε το ΠΑΣΟΚ και τα υπόλοιπα κόμματα.


8 σχόλια:

  1. τα ποσοστα τωρα δεν εχουν καμια σημασια

    και απορω γιατι ασχολουνται με αυτα

    καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την!!
    Μα με τέτοια "φλέγοντα ζητήματα"
    με αυτά ασχολούνται???
    Είναι καλά οι άνθρωποι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστή !
    Οσοι με ξέρουν, ξέρουν και πόσο τηλεόραση βλέπω. Ουτε 5 ωρες τη βδομάδα κι αυτο αν εχει κάποια καλή ταινία ή κανα μπάσκετ.
    Ακόμα και αν ασχολούνταν τα κανάλια με τον κάθε κακομοίρη που τρέμει το μεροκάματό του, πάλι θα το έδειχναν με τρόμο, αίμα, πόνο παραπάνω απο όσο πρέπει για λόγους τηλεθέασης.
    Σαφώς ηταν καλύτερα μια μεγάλη ανάγνωση στα μπλόγκς, ετσι κι αλλιώς κέφι για πολλά σχόλια δεν εχω, μεχρι σημείου παρεξηγήσεως. αλλα έμαθα πολλά, ειδα πολλά, ξέρω πολλά περισσότερα.
    Και αυτο δεν μπορούν να μου το μετρήσει καμμία δημοσκόπηση, το πώς νιώθω ...

    Καλησπέρα Αρμενάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδες πράγματα;;
    Κι εγώ τα "Πήρα" με τις δημοσκοπήσεις τους!
    Μόνο αυτό τους νοιάζει ρε γμτ!!
    Καλό ξημέρωμα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. tzonakos:Και'γω έχω ξεκολλήσει εντελώς απ΄το χαζοκούτι,είναι πολύ λίγες εκπομπές που πραγματικά αξίζουν.Σαφώς και τα Blogs εχουν πολά περισσότερα να δώσουν.
    Η marianaonice:Τέτοιες ώρες σερφάρεις εσύ?? Χαρά στο κουράγιο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κλείστε την ΤV. Θα τους πονέσει πολύ, πιστέψτε με ! Μην δίνετε λόγο ύπαρξης στους Λάκηδες των 700 ευρώ/λεπτό, και στις δημοσιοπλύστρες. Δεν αρκεί να καταγράφουμε το χάλι της τηλεόρασης....Το τηλεκοντρόλ έχει ακόμα off....

    Τις καλημέρες μου σε όλους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tsouxtra:Καλώς όρισες!!
    Μ'αρέσεις είσαι ωραία και καυστική!
    Αν παίρνουν αυτοί οι Λάκηδες 700ευρώ τι να πούμε και μεις των 2.500 χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top