Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Καλή επιτυχία!!

Οι εξετάσεις για όλους μας είναι ψυχοφθόρες!
Όσο καλά και αν είμαστε προετοιμασμένοι το άγχος είναι αυτό που μας κάνει ν΄αποδιοργανωνόμαστε εντελώς.
Πόσο μάλλον όταν είσαι επί την επίβλεψη δύο εξεταστών που μετράν τις κινήσεις σου και τα λόγια σου εξονυχιστικά.
Αύριο είναι η μέρα σου!
Μην τους δώσεις την ευκαιρία να σου κόψουν τα φτερά.
Η εμπειρία της πρώτης δοκιμασίας σου, ας σου δώσει τη δύναμη να πετάξεις σαν αετός στο στόχο σου.
Εκεί που αξίζεις!
Οι ευχές μου και οι σκέψεις μου κοντά σου αγόρι μου για καλή επιτυχία!!


16 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία κι από μένα.
    Για τον γιο σου δεν είναι;
    Όλα θα πάνε καλά, να είναι αισιόδοξος και να μην αφήσει κανέναν να τον αγχώσει.
    Θετική σκέψη πάντα!!

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να πάνε όλα καλά για τον λεβέντη σου.
    Χαλαρά και θετικά και αν δεν συμβεί τώρα, αν το δικαιούται θα το λάβει.

    Φιλιά στον όμορφη Σύρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία στο αγόρι σου! και ξέρεις Ζουζού; είμαι σίγουρος, όλα θα πάνε καλά :)

    Καμμία εξέταση δεν είναι πιο σημαντική από την ίδια τη ζωή και στη ζωή πάντα θα υπάρχουν ευκαιρίες αρκεί να μην το βάζουμε κάτω και να έχουμε την υγεία μας πάνω απ'όλα...

    Καλή επιτυχία, καλή δύναμη, με πολλή θετική ενέργεια!

    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EYXOMAI KAΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναστασία ♥Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου!Τις χρειάζεται σίγουρα τις ευχές σας ν'ανέβει η ψυχολογία του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστρο - Συμμορίτες ♥
    Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους η αυριανή όταν στηρίζεις το μέλλον σου από αυτές τις εξετάσεις συνειδητοποιείς ότι κάποιοι άλλοι τελικά κρατάν τα νήματα σου και σε "παίζουν " ανάλογα τα κέφια τους.
    Να'σαι καλά ανταποδίδω τα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. zamanftou ♥ Από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί!!
    Σίγουρα η υγεία μετράει πανω απ'ολα!
    Σ'ευχαριστώ!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ♥ Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!και ανταποδίδω
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχες και απο μενα να πανε ολα καλα.
    Για σχολικες εξετασεις προκειται;

    Καλο βραδυ!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις ευχές μου για τα καλύτερα. Η επιτυχία είναι δεδομένη λόγω γονιδίων.
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ όλους!Και με τη δικές σας ευχές πέρασε!
    Πιστεύω στην ροή της ενέργειας γιαυτό και το έβαλα εδώ!
    Συμβάλλατε με τις ευχές σας στην επιτυχία και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί με κάνατε ευτυχισμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εχεις βραβειο να παραλαβεις
    καλησπερα + φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβοοο!!!!!!! άντε τώρα, καλή σταδιοδρομία να έχει και όλα καλά να του πάνε! Έφυγε και από 'σένα το άγχος (της μάνας το άγχος για τα παιδιά της είναι τρομερό)

    Μα στο είχα πει οτι είμαι σίγουρος! και άλλοι, όπως οα αγαπητός cubanos π.χ. να χαλαρώσει τώρα και να περάσει ένα όμορφο καλοκαίρι και εκείνος και εσείς :)

    Αν μας διαβάζει, τα καλύτερα, μπράβο σου μεγάλε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ καλή επιτυχία σε όλους τους μελλοντικούς επιστήμονες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top