Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

2 χρόνια armenaki..!

Τ' armenaki σήμερα στολίζεται και γιορτάζει τα 2χρόνια κοντά σας.
Πέρασαν 2χρόνια σαν νερό πως πέρασαν τόσο γρήγορα!, σαν χτες θυμάμαι πόσο δειλά-δειλά ξεκίνησε τα ταξίδια του.

Στο παρθενικό του ταξίδι  τότε ποτέ δεν φαντάστηκε ότι θα βρει τόσους επιβάτες να το ακολουθούν και να το στηρίξουν.
Αυτή τη στιγμή μετράει 274 αναγνώστες  και σε καθημερινή βάση δέχεται περίπου 100 επιβάτες.
Επιβάτες που δέθηκε με μια πρωτόγνωρη σχέση με μια  περίεργη e-φιλία.
Σάλπαρε με πανί  την αγάπη του για τα ταξίδια και ρώτα τα όνειρα που ποτέ δεν πραγματοποίησε αφέθηκε σε δεκάδες  λιμάνια  μέσα στο απέραντο διαδίκτυο που του πρόσφεραν
ενημέρωση,Ο.ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ,Οι Συμμορίτες.ΑΝΤΩΝΗΣ
ψυχαγωγία.Ο SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Ο JKOK,ΑΣΗΜΩΝΗΣ,Skouliki Fan Club,MOLEMOU.γνωστοςαγνωστος - gnostosagnostos.,Αμερικλάνος.ΗΩΣ.Ασκαρδαμυκτί, ΦΟΥΛΗ 
μαγεύτηκε Μελίτη  Margo....  Irresistibleu
ψυχανεμίστηκε IanosΕνυδρείον
χαλάρωσεΝΑΝΤΙΑ,,DREAMER ANGEL,stavroula zerva,ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΚΑΝΕΛΑΣ,H Cούλα και τα cουλά της,patatoula,Roadartist............in athens...!!!Λίγα και καλά...,IonnKorr,"Ευ αγωνίζεσθαι" ΑΣΠΑΣΤΟΣ,aeroxeimarroseirini katsa ,Leviathan,,Gaurakos

μαγείρεψε και έμαθε ΔΥΣΠΙΣΤΟΣΚαι λοιπόν;Και συνεπώς;Και γι'αυτό;cibus+I,
συγκινήθηκε Γιαγιά Αντιγόνη,BEAR HIV
προβληματίστηκε για πολιτικά και κοινωνικά θέματα
Tzonakos Somewhat Blogthing,.mantriΟι Άθλιοι.ο τρελός του χωριού,ΘΕΜΑ," Άθεος,VAD ,Rrage's Blog " Ενα γελαστό απόγευμα...,anemoria,Artistz, Ζητείται ελπίδα... Το blog του ΕργΔημΕργ!HeliotyponA! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο.. Hellenic.Potion,Ε(BLOG)ΗΜΕΝΟΣ,TERRA INCOGNITA.
Θέματα που ίσως να μην γνώριζε την ύπαρξή τους απ' τα ΜΜΕ που σιωπούν και παραποιούν.
Ορισμένα bloggs έχασε και προβληματίστηκε όπως ikor,την nerenia,τον Ανταίο που ευελπιστεί να επανέλθουν ώστε να χαίρεται πάλι τ'απάνεμα και ενδιαφέροντα λιμάνια τους.
Δεκάδες οι συνεπιβάτες που ταξίδεψαν μαζί μου αυτά τα 2χρόνια χαρίζοντάς μου εμπειρίες ξεχωριστές.
 Συγχωρέστε με αν ξέχασα κάποιον από σας αλλά η λίστα στην αριστερή μπάρα συνεχώς μεγαλώνει όπως το νέο ενδιαφέρον blog που ανακάλυψα πρόσφατα Χαμένα τρένα..... και πιστεύω πως θα κερδίσει και σας!

Να δώσω σ'ολους εσάς λοιπόν ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  για την αγάπη που μου δείξατε με τα σχόλια και τις επισκέψεις σας και εύχομαι να συνεχίσουμε  την περιήγησή μας στο διαδίκτυο σε μαγικά αλλά ευχάριστα ταξίδια που δεν μας απογοητεύουν αλλά μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε το πραγματικό ταξίδι της ζωής.

64 σχόλια:

  1. Ευχαριστω για την αναφορα Ζουζου, καλοταξιδο το αρμενακι σου να ειναι για πολλά πολλά χρονια ακομη.
    Τσακωνω το πρωτο κομματι απο την τουρτα και καληνυχτιζω αφου πρωτα ευχηθω καλο μηνα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nα τα εκατοστήσει το μπλογκ σου!!!
    Καλό Μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xronia polla polla!!! na ta ekatostisei to blog sou vevaios vevaios!!! :) filiaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στο ιστολόγιό σου!!!
    Να χιλιάσει τις αναρτήσεις του!!!
    Καλό μήνα!!
    Φιλιάααααααααα γιορτινάααα!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά κι δημιουργικά Αρμενάκι μου!!!
    Το ευχαριστώ πρέπει να το πούμε σε σένα για τα μοναδικά ταξίδια που μας χαρίζεις!
    Είμαι πολύ χαρούμενος ως αναγνώστης και πολύ τυχερός ως φίλος σου!
    Σε φιλώ ολόγλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά και καλά! Σε ευχαριστώ που με ταξιδεύεις.... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια δημιουργικά, ταξιδιάρικα..
    Από αυτά που αρμενίζουν το μυαλό και το ταξίδι το γνωρίζεις καλά!!!
    Να μας τραβάς στα πέλαγα..
    Σου στέλνω φιλιά στα κύματα γραμμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ν' αρμενίζεις εύχομαι
    με μπουνάτσες & ψαριές
    στο Bloggoπέλαγός μας !!!
    Να τα κατοστήσεις και ...
    ΚΑΛΟ σου ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά Ζουζου.. Πιστεύω στην αξία του Blogging, έχει πολύ γούστο όλο αυτό το μοίρασμα.. Σε ευχαριστούμε για την αυθεντικότητα σου!!!
    Χρόνια πολλά και καλά στο armenaki του διαδικτύου!!!

    ΥΓ πολύ χιόνι.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένη μου Ζουζού!!
    Πέρασα να σου ευχηθώ απο καρδιάς
    Πολύχρονο και καλοτάξιδο το αρμενάκι σου!!!
    Να συνεχίζεις να μας ταξιδεύει για πολλά πολλά χρόνια με χιλιάδες αναρτήσεις και ακόμη ποιο πολλούς ταξιδιώτες....
    Καλό σου μήνα!!
    Σου στέλνω γλυκό φιλί!!!
    μια απο τις πρώτες σου αναγνώστριες
    η mar9659!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι που σε ανακάλυψα και χαλαρώνω και εγώ σε αυτήν την πολύ ωραία σελίδα σου. Να σαι καλά να συνεχίσεις να γράφεις. Σε ευχαριστώ για την αναφορά στο Post!

    Το Background είναι όλα τα λεφτά. Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά ταξίδια για πολύ καιρό ακόμα.
    Θυμάμαι την εποχή που το άνοιξες και ρωτούσες διάφορα.
    Καλοτάξιδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δυο χρόνια εχω φάει ψάρι εδω μέσα,εχω απολαυσει τα γαλανά νερά της Σύρου,σ'ευχαριστώ πολύ,καλή μου οικοδέσποινα....
    Τα δυο να γίνουν εκατόν δυο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γλυκιά μου και αγαπημένη μου Ζουζού,
    σου εύχομαι να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου για να μας δίνεις πάντα το δικό σου όμορφο στίγμα, να μας ταξιδεύεις στο νησί σου και σε άλλα καταγάλανα νερά, να έχεις πάντα την όρεξη, τη διάθεση και το δυναμισμό να γράφεις και να δημιουργείς!
    Ιδιαίτερα σ' ευχαριστώ για την αναφορά σου στο ιστολόγιό μου.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο μπλογκ σου και να ξέρεις πως έχεις πάντα την αγάπη όλων μας.

    Τουρτίτσα θα πάρω οπωσδήποτε, ειδικά αν είναι από τα χεράκια σου!

    Υ.Γ. Και μακάρι να χιονίσει έτσι μέχρι τα Χριστούγεννα...!!!
    :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συνέχισε να μας κρατας την ομορφη συντροφιά σου με τις ενδιαφερουσες αναρτησεις σου νησιωτικες, θαλασσινες, γεματες προβληματισμο και ουσια!
    Πολυχρονη!

    καλημέρα με φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ♥αντωνης
    Γιατί να μη σ'αναφέρω?Μπορεί να ελάττωσα τις επισκέψεις μου από έλλειψη χρόνου αλλά πάντα μένω πιστή στις φιλίες μου!

    Καλό μήνα να'χουμε με θαλασσινά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ♥ rena
    Σ'ευχαριστώ!
    Να'σαι καλά και καλό μήνα να'χουμε πάνω απ'ολα!

    Φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "πάντα μένω πιστή στις φιλίες μου!"

    Το ξερω αυτο, αλλά και γω αισθανθηκα και ηθελα να σε ευχαριστησω.
    Και το ευχαριστω ειναι ενα δειγμα φιλιας, εστω και ιντερνετικης.
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις
    ♥αντώνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ♥ Leviathan
    Σ'ευχαριστώ!
    Να'σαι καλά και καλό μήνα να'χουμε!

    Με θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ♥eirini katsa
    Σ'ευχαρισώ κοπελιά!
    Με την αγάπη που μου δίνετε σίγουρα θα τις ξεπεράσει τις 1000αναρτήσεις μόνο γεροί να'μαστε!!

    Φιλιά θαλασσινά καλή μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ♥Εργοδέκτης
    Τέτοια μου λέτε και μ'απογιώνεται και δεν μπορώ να ξεκολλήσω απ'το net και ποιος με πιάνει μετά:))

    Σ'ευχαριστώ η εκτίμηση και η αγάπη είναι αμφίδρομη στο πρόσωπό σου!

    Και από'μένα θαλασσινά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ♥Ευ αγωνίζεσθαι
    Να'σαι καλά εγώ ευχαριστώ που με είστε καθημερινό μου πλήρωμα!!

    Τα θαλασσινά μου στα ορεινά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ♥Γιαγιά Αντιγόνη
    Σ'ευχαριστώ καρδιά μου και οι ευχές σου να ξέρεις με συγκινούν έχουν μια πληρότητα και μια αλήθεια τα λόγια σου!

    Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ♥Side21
    Σ'ευχαριστώ!!
    Η καλύτερη ευχή "μπουνάτσες και ψαριές" τι άλλο θέλω??

    Μου ξέφυγες απ'την αναφορά σαν νεότερος:))

    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ♥ Roadartist
    Εγώ ευχαριστώ για τις γνώσεις που μου προσφέρεις στο θέμα των τεχνών!
    Είσαι απ'τα αξιόλογα μπλόγκ και αλίμονο αν δεν έκανα αναφορά σε'σενα!

    Να'σαι καλά γλυκιά μου καλό μήνα να'χουμε με φιλιά θαλασσινά!

    Υ.Γ.Το'βαλα εδώ πας και καταλάβω ότι έρχονται Χριστούγεννα γιατί μ'αυτό τον καιρό Άνοιξη περιμένω:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ♥mar9659
    Σ'ευχαριστώ καλή μου για τις ευχές.
    Κάπου σ'εχασα και σένα για αρκετό καιρό ελπίζω να'σαι τώρα πάλι κοντά μας!

    Καλώς ήρθες και καλό μήνα να'χουμε με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλε εμεις σε ευχαριστουμε πολυ για την καλη παρεα που μας προσφερεις
    ε ενταξει πες και ενα μερσι στον καλλιτεχνη γιωργο μην λεει μετα οτι .....μπλα μπλα μπλα :))

    φαση δεν εχει που ενω μιλαμε καθημερινα ή εβδομαδιαια αν ειδωθουμε στον δρομο δεν θα ξερει ο ενας την υπαρξη του αλλου !!! μυστηριοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ♥Gaurakos

    Εγώ σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Το άξιζες:))

    Εκανα ριζική αλλαγή κόντεψα να χάσω όλα τα gadget, με τα δόντια τα κράτησα μα έχασα όλα τα ιστιολόγια που'χα στη sidebar:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. και του χρόνου καλέ!!
    τώρα εμένα γιατί με ζαλίζει αυτό το χιόνι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μαρι εμένα στο χέστηκες με έχεις,γιαυτό λόγος πουθενά!! ουναμου χαθείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ♥tzonakos
    Εγώ θυμάμαι που'μουν τελείως άσχετη και σε είχα ζαλίσει!
    Οχι που ξέρω τώρα... αλλά λέμε..:))

    Σ'ευχαριστώ για την βοήθεια που μου'δωσες και δεν πρόκειται να το ξεχάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ♥VAD
    Μόνο ψάρια,ότι θαλασσινό τρώγεται δοκίμασες και τις περισσότερες παραλίες του νησιού γνώρισες που ούτε οι ντόπιοι μπορεί να μη γνωρίζουν!


    Σ'ευχαριστώ καλό μήνα να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ♥Μελίτη
    Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!
    Ξέρω ότι οι ευχές σου είναι από καρδιάς και αυτό μετράει περισσότερο.
    Είσαι απ'τα αξιόλογα μπλόγκ που χαίρομαι να διαβάζω και ήταν υποχρέωσή μου να σε αναφέρω για να σε γνωρίζουν και οι υπόλοιποι.

    Υ.Γ Δεν το νομίζω να δούμε χιόνι τις γιορτές γιαυτό το'βαλα να μας βάλει στο κλίμα λίγο:))

    Καλό μήνα να'χουμε με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά και να τα εκατοστήσει!!! Και εσύ μαζί του να είσαι πάντα καλά και να μας ενημερώνεις σχετικά με τη θάλασσα και με όσα συμβαίνουν!!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ♥Coula
    Η σχέση που έχουμε εδώ μου δίνει την δύναμη και την θέληση να συνεχίσω να ταξιδεύουμε μαζί ξεφεύγοντας απ'τα καθημερινά που μας μελαγχολούν και μας χαλάνε το κέφι!

    Σ'ευχαριστώ καλή μου φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ♥kaliteros
    Πως τα κατάφερες πάλι να κλείσει σε μια λέξη 2έννοιες:))

    Σ'ευχαριστώ να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ♥Skouliki
    Ο καλλιτέχνης τα παίρνει τα εύσημα καθημερινά :P

    Καλά να βρεθούμε και να μη μιλιόμαστε μην τυχόν σκυλοβριστούμε φαντάζεσαι:))

    Όταν ανέβω Αθήνα θα γνωριστούμε καιρός είναι νομίζω!
    Το Κατερινιώ τι κάνει?
    Την έχω χάσει τελείως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ♥ΦΟΥΛΗ
    Υπομονή ώσπου να ρίξει αληθινό θα κάνεις:))

    Μαρί σ'εχω! ήθελα να γράψω και δίπλα (για να μη πέσει να με πλακώσει) αλλά λέω άσε μη το διατυμπανίζω:))

    Τώρα που το λές σαν να'χω μια ναυτία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ♥stavroulazerva
    Να'σαι καλά σ'ευχαριστώ καλή μου!

    Φιλιά θαλασσινά και από'μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Zoyzoy μου καλο μου φιλαρακι..χρονια πολλα στο Αρμενακι σου.Ευχομαι το φιλοξενο και ζεστο μπλογκακι σου να μας χαριζει για πολλα χρονια την θαλασσινη αυρα που αποπνεει.Κλεινοντας θελω να σου πω κατι..αυτο που εχω καταλαβει τοσο καιρο με το blogging ειναι ποσο σημαντικες ειναι οι φιλιες ανθρωπων που δεν γνωριζονται μεταξυ τους..δεν ειναι το πληκτρολογιο και μια οθονη μονο τα κοινα στοιχεια οσων χρησιμοποιουμε το blogging..ειναι πολλα παραπανω. Καλο σου βραδυ και να εισαι παντα καλα..και να μας ταξιδευεις.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πάντα τέτοια zoyzoy μου...

    Εγώ σε γνώρισα μέσω του καφέ και περάσαμε υπέροχα το καλοκαίρι !!!!!

    Στις 3 δεκεμβρίου έχουμε και πα΄ρτι στο καφέ....
    Να μαζωχτούμε σιγά σιγά.....

    Μπες να πληροφορηθείς !!!!!

    Φιλιάααααα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πόσα έμαθες μέσα από τούτο το ιστολόγιο;

    Πόσες διαφορετικές απόψεις διάβασες σε κάθε σου ανάρτηση;

    Πόσους ανθρώπους θέλεις να γνωρίσεις από κοντά γιατί σου κέντρισαν το ενδιαφέρον;

    Πόσα μέρη θέλεις να επισκεφτείς και να γεμίσεις εικόνες στη ψυχή σου με ανθρώπους που μιλάτε καιρό;

    --------------------------------

    Έμαθες τόσα πολλά, ένιωσες τόσα πολλά & τούτο το "άψυχο" το νιώθεις κομμάτι της καρδιάς σου και δε μπορείς ή δε θέλεις να το αποχωριστείς...

    Τι να ευχηθώ;

    Υγεία σε σένα και σε αυτούς που αγαπάς αρχικά!!

    Μετά έμπνευση για να μας γράφεις όλα όσα περνάς & να μαθαίνουμε καινούρια πράγματα!!

    Τέλος, χιούμορ για να γεμίζεις αισιοδοξία & ν'αντιμετωπίζεις με θετική αύρα κάθε κατάσταση στη ζωή σου!!

    μ'εκτίμηση

    Vangel® Greko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να τα χιλιάσει, μαζί σου και πάντα να περιγράφεις την καθημερινότητα τόσο γλαφυρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ευχες πολλες!...

    Κι άμα μάθω ότι το Τζόκερ έπεσε στη Σύρο (σε σένα θα πήγε, αποκλείεται αλλου!), θα σού 'ρθω τρέχοντας για κέρασμα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ♥ NOSTOS
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές!
    Αυτό το με τις φιλίες στα μπλόγκ με προβληματίζει!
    Δεν ξέρω αν είναι σημαντικές το σίγουρο είναι ότι όλη αυτό είναι τόσο ελκυστικό και όμορφο που φοβάμαι πως δεν είναι αληθινό γιατί γνωρίζουμε την εικονική πλευρά μόνο.
    Αν σβήσει το net τι μένει ένα τίποτα και η απογοήτευση.
    Όσο μπορώ και ονειρεύομαι θα ταξιδεύω και'γω, εδώ ή στο πέλαγα!

    Ευτυχώς που μας μένει και αυτό για να μας κρατά κάπως στα ίσια μας!

    Καλό ΠΣΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ♥γνωστος αγνωστος
    Μα είδες πώς περνάει ο καιρός??
    Είσαι απ'τους πρώτους μου επιβάτες και δεν βαρέθηκες ακόμα :P

    Καλό ΠΣΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ♥ Ελευθερία
    Σε ξέχασα μικρή μου και το'πα κάποιοι θα μου ξεφύγουν γμτ!

    Πράγματι περάσαμε υπέροχα απογεύματα του Αυγούστου:))
    Αντε να δώσεις εξετάσεις και να το κάψουμε:))

    Πάω να δώ!

    Να'σαι καλά μικρό καλά να περάσεις θα τα πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ♥Vangel Greko
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και σένα σε ξέχασα μα ο καθένας σας ξεχωριστά έχει δώσει κάτι σε μένα.

    Εχεις δίκιο σ'αυτό που λές μου είναι πολύ δύσκολο ν'αποχωριστώ αυτό το κομμάτι μου εδώ και ας ξέρω ότι είναι ίσως και μια φούσκα μόνο:))

    Καλό ΠΣΚ να'χεις!

    Λοιπόν μπαίνεις 1ος στη sidebar μιας και έχασα όλα τα υπόλοιπα με την αλλαγή του Tempete.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ♥ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
    Σ'ευχαριστώ!
    Να'σαι καλά και πάντα να μας ταξιδεύεις με τις γεύσεις σου και τα μοναδικά σου ταξίδια και'συ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ♥ εργδημεργ
    Να'σαι καλά:)
    Δεν νομίζω έχω πιάσει έγώ τζόγκερ......:P
    Για λέγε πότε έχω πιθανότητες να γράφω γιατί δεν τα πάω καλά με τα τυχερά παιγνίδια και έρχονται και γιορτές:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Συγχαρητήρια. Συνέχισε το ταξίδι σου με μεγαλύτερη ακόμη διάθεση και πείσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ♥ Phivos Nicolaides
    Σ'ευχαριστώ!

    Πείσμα έ??
    Ισως να'χεις δίκιο πείσμα θέλει τελικά!

    Καλό ΠΣΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια πολλά γλυκιά μου
    Να τα εκατοστήσει το blogaki σου
    Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναφορά!Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια γλυκιά μου
    Σμουατςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ♥ D.Angel
    Εγώ σ'ευχαριστώ κούκλα για την αγάπη σου που μου δείχνεις με τα σχόλιά σου αυτά τα 2χρόνια!

    Καλό ΣΒΚ να'χεις με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Νά'σαι ακούραστη να γράφεις κι εμείς θά'μαστε εδώ! Χιλιόχρονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ♥Heliotypon
    Να'σαι καλά και πάντα να δημιουργείς όπως εσύ ξέρεις!

    Σ'ευχαριστώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ♥Και λοιπόν;E allora?
    Σ'ευχαριστώ Τσιτσιλίανα :))

    Καλή Κυριακή να'χεις με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλή συνέχεια στα ταξίδια σου!
    Εμείς εδώ θα είμαστε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. KitsosMitsos ♥
    Και μου δίνεται μεγάλη χαρά να ξέρεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Να τα χιλιάσεις, πάντα με φρεσκάδα σαν το θαλασσινό αεράκι του νησιού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top