Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Πρίν...και τώρα...!

Πέρασε και του Αγ.Νικολάου και ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι σε 19μέρες έρχονται Χριστούγεννα και ας επιμένει η διαφήμιση των Jumbo καθημερινά να λιγοστεύει τις μέρες.
Και ας είναι στολισμένη η πόλη εδώ και 15μέρες με λαμπιόνια σ'ολες τις κολώνες και τους κεντρικούς δρόμους.Αδιάφορη μ'αφήνουν όλα αυτά χωρίς διάθεση και όρεξη για τίποτα.
Η παράδοση λέει των Ταξιαρχών φοράμε τα παλτά εμείς ακόμα κάναμε μπάνιο στη θάλασσα.

Μια παροιμία θυμάμαι που άκουγα από τη μάνα μου όταν έρχονταν τα Νικολοβάρβαρα έλεγε
"Η Βαρβάρα βαρβαρώνει ο Σάββας σαβανώνει και ο Νικόλας τους μουλώνει"
και δώστου ντυνόταν πιο βαριά για ν'αντέχει το κρύο που ερχόταν δριμύτερο!
Εγώ για την ακρίβεια χτες έβγαλα τα κοντομάνικα και δεν φταίνε οι εξάψεις μου, που νόμιζα γιατί είδα κρίνο ανθισμένο στην αυλή μου οπότε μάλλον ο καιρός φταίει σίγουρα.
Πρέπει ν'ανασκουμπωθώ να χαλώσω να στολίσω να μπώ στο ανόητο για μένα κλίμα των γιορτών.
Αν όχι για μένα να το κάνω για τους γύρω μου που δεν είναι υποχρεωμένοι να υπομένουν την αρνητική μου διάθεση,

Παλιά τέτοιες μέρες έπαιρνα ευχητήριες κάρτες από συγγενείς και φίλους που με προδιέθεταν για τις γιορτινές μέρες.Φέτος αντ'αυτές ένα μάτσο παραφουσκωμένους λογαριασμούς που περιμένουν το δώρο.Και δεν έχουν έρθει ακόμα τα κρύα φαντάσου να'ρθουν τι θα πάθουμε!
Ανάμεσα στους λογαριασμούς και η  περαίωση του "μικρού"¨για 1χρόνο που αναγκάστηκε να κάνει έναρξη επαγγέλματος να μπεί στο Τ.Ε.Β.Ε με υπόδειξη του εργοδότη για ν'αποφύγει το Ι.Κ.Α.
Το μπιλιέτο της εφορίας 250 ευρώ.για μηδενικό εκκαθαριστικό.
Εγώ θα τους δώσω αυτά στη διπλανή φωτό ως απάντηση.
Μετά μου λές γιορτές και Χριστούγεννα με τι προσόντα και πως να'χεις διάθεση.
Θυμάμαι πήγαινα παλιά στο S/M κάθε 15μέρες και γέμιζα το καροτσάκι με ότι τραβούσε η ψυχή μου αβίαστα.
Τώρα κάθε 2μέρες με καλαθάκι, για τ'αναγκαία και αυτά περνάνε από εξονυχιστικό έλεγχο τιμής και βάρους.Περισσότερο αγχώνομαι παρά χαλαρώνω πλέον γιαυτό το αποφεύγω τελείως.

Προχτές που βρέθηκα άκουγα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια απ'τα ηχεία έπεσα και σε κίνηση ένεκα του 3ήμερου λόγω αργίας του Αγ.Νικολάου σαν πολιούχος του νησιού.
Μπροστά στο ταμείο 2γιαγιάδες με 3-4πράγματα στο καλάθι γάλα,μακαρόνια και δεν θυμάμαι τι άλλο.
-Πήρα και καφέ με φουντούκ ...λέει η μία.
-Μπράβο καλά έκανες να φχαριστηθούμε καφέ...
Εγώ από πίσω σε δίλημμα να πάρω και'γω με φουντούκι ή με  καραμελωμένα αμύγδαλα?
-Βρέ πάρε Ελληνικό που θα πίνεις ότι θέλουν  να σου πουλήσουν αυτοί με το έτσι θέλω.Απαντά ο άλλος εαυτός που μου κάνει κουμάντο.
Γιαυτό φτάσαμε στο Μνημόνιο και έχουν γίνει οι πολυεθνικές θηρία μας κατασπάραξαν κατέστρεψαν τις τοπικές επιχειρήσεις και μείναμε άνεργοι άπραγοι και τους υποστηρίζουμε κιόλας με το να ψωνίζουμε τα προϊόντα τους!
Βρε Ελληνικό κλασσικό με βαρύ χαρμάνι λέμε!!

42 σχόλια:

  1. Δεν εχω να σχολιασω παρα μονο ενα, γιατι στα υπολοιπα συμφωνω.
    Αν το εκκαθαριστικο του γιου ειναι καθαρο, πες τους να βαλουν την περαιωση εκει που ξερουν.

    καλο μεσημερι!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Παππούς μου έλεγε "γλυκοφαγωματα πικροχεσιματα"
    Μονό που στην περίπτωση μας άλλοι γλυκοφάγαν και εμείς πικροχεζουμε...
    τεσπα απ’ ότι φαίνεται η ιστορία να επαναλαμβάνεται και ο εργασιακός μεσαίωνας αρχίζει δειλά δειλά να ξαναβγαίνει στο προσκήνιο... Άιντε να δούμε τι έπεται….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πως αλλάζουν τα χρόνια ε;
    Ουτε που το παιρνουμε είδηση, ή μαλλον μόλις το παίρνουμε είδηση ειναι αργα!

    Το τραγουδι που ακουγεται το ειχα κι εγω στο νου μου να το κοπανησω αυτες τις μερες αλλα δεν ταιριαζει βλεπεις με την λαμπερη Cούλα αλλά με εκείνη την ψυχοπλακωτική που καλυτερα να μην την γνωρισετε, αν και νομίζω πως καποια στιγμή θα βγει και αυτη η πλευρα!

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ♥αντωνης
    Και'γω αυτής της γνώμης είμαι,τα καθίκια στείλανε να βγάλουμε εμείς τα "χαμένα" τους!

    Καλό απόγευμα
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ♥ geoaman
    Α στα να πάνε ποιος Μεσαίωνας μιλάμε για χαοτική περίοδο που αμφιβάλω αν αντέξουμε την πίεση.

    Στα ηρεμιστικά θα καταλήξουμε ομαδικώς!

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ♥ Coula
    Περνάνε και δεν ξαναγυρίζουν κιόλας!
    Κάθε χρόνο και χειρότερα σαν πολύ όμως δεν μας πήρε η κατρακύλα μέχρι που θα μας πάει?

    Ωραία η μάσκα αλλά δεν μπορώ να τη φορώ συνέχεια κάποτε βγαίνει χωρίς να το θέλεις!

    Καλό απόγευμα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω δυο μικρά ζουζουνάκια, οπότε για χατήρι τους και μόνο, πανηγυρίζω όταν βλέπω τη διαφήμιση των Jumbo. Κι ας όταν κάθομαι και σκέφτομαι πως θα τα περάσουμε με τις extra υποχρεώσεις των γιορτών από μέσα μου είμαι όλο ουφ και ουφ....
    Ακόμα και αυτές τις χαρές των Χριστουγέννων πάνε να μας τις μαυρίσουν....
    Δεν το βάζω όμως κάτω zoyzoy! Ψήνω έναν ελληνικό (χωρίς τσιγάρο - το έκοψα (μάλλον) εδώ και μια εβδομάδα) και τραγουδάω δυνατά με τα πιτσιρίκια μου: ΤΡΙΓΩΝΑ_ΚΑΛΑΝΤΑ....

    Τουλάχιστον την αγάπη των ημερών δεν θα μας την πάρουν. Φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βλεπεις πως εχουμε καταντησει
    να ειμαστε ολοι ενα μικρο λογιστηριο
    θα παραμιλαμε σαν τρελοι στο τελος σαν εκεινη την πολυ επιτυχημενη διαφημιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έχω να πιω ελληνικό 1 χρόνο...βλέπεις όχι μόνο δεν έχω μπρίκι αλλά δεν είμαι και καλή στο να φτιάχνω.Προτιμώ όμως τον απλό τον κλασικό χωρίς γεύσεις!

    Σε λίγο Χμας....και να σου πω δε με πολυσυγκλονίζουν αυτες οι γιορτές...άσχημες αναμνλησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν ζούσα στο Καρπενήσι, ο καιρός χαλούσε από τα τέλη Ιουλίου!
    Εκεί δεν λέγαμε για "Νικολοβάρβαρα" αλλά: "ήρθε τ' Άι Λιός, γύρισε ο καιρός αλλιώς"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ♥ Ευ αγωνίζεσθαι
    Ναι όσο είναι μικρά οι γιορτές παίρνουν ένα παραμυθένιο νόημα φαντάζουν πιο λαμπρές με περισσότερο χρυσόσκονη απ'την αναμονή των δώρων τους μόνο!
    Δεν πρέπει να τους χαλάμε το όνειρο!
    Μικρά παιδιά μικρά προβλήματα θυμήσου την κουβέντα θα σου χρειαστεί όσο μεγαλώνουν!

    Μ'αρέσει που γράφεις (μάλλον)το έκοψα:))
    Αφού πέρασε 1εβδομάδα είσαι ήρωας μόνο προσπάθησε να μη γυρίσεις πίσω όσο μετράς περισσότερες μέρες τόσο μεγαλύτερο άθλο κάνεις:))

    Καλό απόγευμα να'χει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ♥ Skouliki
    Οι καιροί που γεμίζαμε καρότσια και σακούλες με ψώνια δεν πρόκειται να ξανάρθουν:((
    Τουλάχιστον εμείς τις ζήσαμε:))

    Φιλιά θαλασσινά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ♥Και λοιπόν;E allora?
    Δεν σε πιστεύω ότι δεν ξέρεις να φτιάχνεις τόσα ωραία φαγητά και γλυκά φτιάχνεις.

    Θα πάρεις γκαζάκι και μπρίκι και θα σου πω να κάνεις τον ωραιότερο Ελληνικό να μοσχομυρίζει όλη η πολυκατοικία:))

    Τελικά οι κακές αναμνήσεις είναι που μας χαλάν το παραμύθι!

    Καλό βράδυ γλυκιά μου με
    φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ♥ Ασκαρδαμυκτί ♥
    Ιούλιο προφανώς θα λές για του Αι'Ηλία 20/7 τόσο νωρίςςςς???

    Φαντάζομαι πιο βόρεια δηλαδή πόσο διαρκεί το καλοκαίρι?

    Δεν κάνω σ'αυτά τα κλίματα εγώ υποφέρω στο κρύο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου ήρθε κι εμένα περαίωση αλλά...δεν πληρώνω λέμε!! Κι ο τρελοτουρίστας το ίδιο...
    Εμένα άνθισε κι η τριανταφυλλιά μου! Νομίζει ότι έχουμε άνοιξη...πάλι!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνώ σε όλα αλλά να προσθέσω ότι οι πολυεθνικές που σήμερα βρίζουμε έδωσαν και ακόμα δίνουν θέσεις εργασίας σε πολλούς Έλληνες. Δεν τις υποστηρίζω αλλά τυχαίνει από το 1976 να δουλεύω μόνο σε τέτοιες ακόμα και τώρα που δεν ζω πιά στην Ελλάδα. Γιατί βλέπεις κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις και κάθε κακό είναι και μερικώς καλό. Ναί ναί Ελληνικό αλλά προτιμώ Λουμίση με γεύση κανέλας, που μου τέλειωσε και πρέπει να περιμένω κάπου 8 μήνες γιά να τον ξαναπολαύσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χμμ αυτό το κρεμάμενο το θέλω!!κάτι μου λέει ότι θα έρθει και στην κόρη αυτό το μπιλιετάκι,λες....
    κάνα κρασί θα πιούμε, με ορτύκια ψητά!!!!!! ολεεεεεεεε ήταν μούρλια την άλλη φορά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ♥ Crazy Tourists
    Κόψε τα τριαντάφυλλα γιατί θα σου γίνουν κατεψυγμένα κατεβαίνει πολύ χαμηλό κύμα κακοκαιρίας τις επόμενες μέρες:))

    Δεν πληρώνω να πάνε να τα βρούν απ'τους προύχοντες!

    Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ♥ Ginger
    Φυσικά και έδωσαν δουλειά και όπως πάει θα πουληθούμε σ'αυτές και μόνο εκεί θα βρίσκουμε ένα κομμάτι ψωμί γιατί ο μισθός μας όπως πάει μόνο για να φυτοζωούμε θα φτάνει.

    Δεν έχεις κανένα φιλαράκι να σου στείλει καφεδάκι να μη περιμένεις 8μήνες??

    Φιλί θαλασσινό απ'το φθινοπωρινό νησί:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ♥ ΦΟΥΛΗ
    Τσίμπα τα
    Σίγουρα δεν το γλιτώνεις!
    Αν μαδήσεις τα δικά σου :))
    γιατί εγώ τα μοίρασα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άστα να πάνε φιλενάδα.... όλο και χειρότερα γίνονται τα πράγματα παντού στην Ελλάδα. Καλές γιορτές με υγεία να έχουμε και για τα υπόλοιπα... θα δείξει....
    Μου άρεσαν πολύ τα κοσμήματα με το μάτι της θάλλασας. Το χρώμα του είναι φανταστικό!!!
    Φιλιά πολλά και ευχές για να πάνε όλα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ♥ stavroulazerva
    Νωρίς είναι ακόμα για ευχές εδώ θα'μαστε και θα τα λέμε!
    Μόνο να στολίσω το σπίτι μην πλακώσουν οι γιορτές και με βρούν στο πληκτρολόγιο:))

    Και'γω αυτό το χρώμα ζήλεψα γιαυτό τα'φτιαξα!

    Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπεραααα!!! :)
    μα τι ωραια φωτογραφια ειναι αυτη ππου αφιερωσες στην εφορια!!! ;) Yπεροχη!!! Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. zoyzoy-κα μου έχω καλύτερα από φίλη την ξαδερφάρα μου αλλά την έχω φορτωθεί τόσες φορές και γιά τόσα πράγματα που εν θέλω να το κάνω. Απλά τον τελευταίο που μου έχει μείνει απ'τον σκέτο - τον άνευ κανέλλας- τον καταναλώνω στις "εθνικές εορτές" χαχαχα γιά να αντέξω.

    Ηταν αναμενόμενο ότι μιά μέρα θα πουλιόμασταν. Η καλή μας ΕΕ μάς ανάγκασε να μειώσουμε την μικρή παραγωγή μας. Αλλά κι εμείς όταν μας έδιναν δάνεια απ'την ΕΕ γιά να σταματήσουμε την τάδε καλιέργεια ή για να καταστρέψουμε τα δείνα καίκια τα πέρναμε. Τι να πω! Και τα δικά μας λάθη μεγάλα είναι. Νάσαι καλά zoyzoy μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μέτριο βαρύ,ναι και όχι,ατζέμη,πες τον όπως θέλεις,μόνο να εχει μια φουσκάλα λαι να ειναι ελληνικός:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ♥ Iανος
    Τη φυσική εκδοχή θα'πρεπε να τους αφιερώσω αλλά η ανατροφή μου δεν μου το επιτρέπει:))

    Καλό βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ♥ Ginger
    Ωραία η φωτό σου!

    Μην το σκέφτεσαι δεν είναι βάρος για τους ανθρώπους που αγαπάς να κάνεις πράγματα.
    Τόσο καιρό θα'χει χάσει τ'αρωμά του και την γεύση του:))

    Δεν ξέρω ποιος φταίει εμείς που τσιμπήσαμε τις επιδοτήσεις ή αυτοί που μας δελέαζαν με τα ζεστά λεφτά γνωρίζοντας που θα φτάναμε!
    Και'συ κοπέλα μου!

    Καλό απόγευμα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ♥ VAD
    Τι είναι ο ατζέμης πάλι??
    Ολο καινούριες λέξεις με μαθαίνεις κ.καθηγητά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συμφωνώ με την Ginger που είπε ότι κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Δυστυχώς, στην Ελλάδα μάθαμε να σκεφτόμαστε μονοσήμαντα και μονοδιάστατα. Η κριτική είναι μόνο για τους άλλους… αυτούς τους άλλους που δεν είναι άλλοι, από τους εαυτούς μας… Τις περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις ποιος άραγε τις εξόντωσε; Γιατί δεν τις εξοντώνουν και στις ξένες χώρες που πάνε και ευημερούν; Μάθαμε να ζούμε με πολλούς μύθους… Θυμάμαι μια εποχή που στην Ελλάδα το να είσαι επιχειρηματίας ήταν βρισιά ή μήπως κάνω λάθος; Τα πάντα έπρεπε να τα κάνει το ‘σοφό’ κράτος, που ξέρουμε όλοι πολύ καλά τι σοβαρές αδυναμίες παρουσιάζει. Όσο για τα χρέη και το μνημόνιο, δεν αφορά μόνο την Ελλάδα, αλλά κι άλλες χώρες και λαούς που έχουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Αντί, όμως, να τα δούμε κατάματα, προσπαθούμε να βρούμε τους έξωθεν κακούς… Ενώ, οι ντόπιοι λωποδύτες που λυμαίνονται χρόνια τώρα τον δημόσιο προϋπολογισμό, δεν έχουν ουδεμία ευθύνη… Ας όψεται η νοοτροπία μας και το επίπεδοι των δημοκρατικών μας θεσμών. Ας νοικοκυρευτούμε πρώτα εσωτερικά και μετά ανατρέχουμε και για ξένους επιβολείς…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βρε Ζουζού

    συμφωνώ

    και τα γράφεις τόσο όμορφα.

    Αλλά το κράτος διαφωνεί ....

    Πάντως σου αφήνω την καλησπέρα μου.

    Όμορφο το χιόνι του βλογ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ♥ Phivos Nicolaides ♥
    Μα όλοι ευθυνόμαστε για την κατάντια και περισσότεροι αυτοί που καρπώθηκαν το δημόσιο χρήμα.Ακόμα περισσότερο αυτοί που τους κάλυπταν γιατί περίμεναν να φάνε κάτι απ'την μερίδα του λέοντος.
    Δεν θέλω ν'ακούω όμως ότι οι Ελληνες κατέστρεψαν την χώρα τους και τα παραμύθια που λέγονται για βολεμένο και τεμπέλη λαό.
    Σαφώς είδαμε και την πλούσια Ισλανδία που οδηγήται με ταχείς ρυθμούς αλλά για όλα αυτή την κατάντια των κρατών δεν κρίνω το λαό αλλά τα σχέδια που παίζονται και τα σενάρια πίσω απ'αυτόν πριν πολλά χρόνια τώρα.
    Αυτές τις πολυεθνικές κατηγορώ και γιαυτές μιλώ!

    Και δεν νομίζω να υπάρχει νοικοκύρεμα η πορεία είναι χαραγμένη για όλους μας προς μία κατεύθυνση.

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ♥ IonnKorr
    Μόνο το κράτος διαφωνεί??

    Για να δούμε θα το δούμε τα Χριστούγεννα και στους δρόμους εσείς γιατί εμείς κάθε 7χρόνια το βλέπουμε:))

    Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΦΩΤΟ!!!!ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το μόνο καλό ως τώρα
    πως κάναμε οικονομία
    στο πετρέλαιο με την καλοκαιρία !!!
    Τέρμα τα δίφραγκα όμως ως λέει η ΕΜΥ
    μας έρχεται βαρυχειμωνιά, μαζί με το
    εκκαθαριστικό, την περαίωση και τα τέλη κυκλοφορίας ...
    πάνε να μας κόψουν τη διάθεση και τα λαμπιόνια στο χριστουγεννιάτικο δένδρο ...
    Φέτος μάλλον δε θάχουμε Χριστούγεννα ...
    Το βρέφος θα το φάει ο Ηρώδης (ΔΝΤ) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σαφώς είδαμε και την πλούσια Ισλανδία που οδηγήται με ταχείς Στη δημοκρατία κρίνονται οι πάντες ακόμη και οι ΠΟΛΙΤΕΣ, ο ΛΑΟΣ. Όταν όμως υπάρχουν πολίτες γλάστρες τότε είναι ευάλωτο το σύστημα. Όσο για τα σχέδια και τα σενάρια πάντα υπήρχαν από κατβολής κόσμου με τον ένα τρόπο ή τον άλλο. Η πάλη του καλού και του κακού είναι συνηφασμένη με τον κόσμο μας και τη ζωή. Όμως υπάρχουν και τα ενδιάμεσα στάδια, οι ΠΟΛΙΤΕΣ. Οι δημοκρατικά συγκροτημένοι πολίτες που ξέρουν καλά τι τους γίνεται. Αν πραγματικά πιστεύεις ότι δεν υπάρχει νοικοκύρεμα και η πορεία είναι χαραγμένη για όλους μας προς μία κατεύθυνση, τότε να κλείσουμε το μαγαζί και μοιραλατρικά να υποταχθούμε στις... πολυεθνικές και την... τρέλα μας.
    Σ' ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να εκφράσω τις απόψεις μας, οι οποίες γράφονται με πολύ πόνο για την Ελλλάδα μας που αξίζει μιας καλύτερης μεταχείρισης, πρώτα από ΕΜΑΣ τους ίδιους και μετά από τους άλλους. Πολύ καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 250 ευρώ.για μηδενικό εκκαθαριστικό…..
    ΕΛΕΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!!
    ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ

    Κάπως έτσι ήταν να μπλέξουν και το γιο μου με πρόσληψη ΚΟΜΠΙΝΑ όπως τη λέω εγώ.
    Προτίμησα να τον ταϊζω για 3 χρόνια παρά να έχει μπλεξίματα με ΤΕΒΕ

    Αυτοί οι 300 αλήτες που τα κατασπάραξαν μου λες πότε και ΑΝ θα πληρώσουν;…..


    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ♥ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Σ'αρέσει ε??
    Να'ρθουν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά ας έρθουν να δούμε τι θα καταλάβουν λοιπόν!!

    Καλό ΠΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ♥ Side21

    Μάγος είσαι!
    Το ροκανίζει σιγά-σιγά όπως μας ροκάνισαν και το δώρο!

    Γερά όμως μη μας πάρει από κάτω γιατί η εποχή είναι επικίνδυνη για αυτοκτονίες και καταθλίψεις!

    Καλό ΠΣΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ♥ Phivos Nicolaides
    Εγώ σ'ευχαριστώ που σχολιάζεις στο χώρο μου!
    Και μήπως η τωρινή μας στάση αυτό δεν δείχνει, την υποταγή προς τα ξένα κεφάλαια.
    Ποιος το πίστευε ότι θα περάσουν τα μέτρα στην Ελλάδα χωρίς αντίδραση!
    Και'γω δεν θέλω να πιστεύω ότι δεν μας αξίζει αυτή η κατάντια και θά'ρθει η ώρα των Πολιτών αλλά ..

    Καλό ΠΣΚ να'χεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ♥ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
    Σιγά μη τους δώσω λεφτά !
    Δεν πρόκειται να ξηλωθεί κανένας τους από πάνω μας θα κόβουν για να τρώνε!


    Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη
    καλό ΠΣΚ να'χεις με φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Έτσι σε θέλω ρηξικέλευθη!
    Εγώ επέστρεψα όπως βλέπεις.
    Έφυγα ακριβώς μόλις τέλειωσε η απεργία και ήρθα ακριβώς πριν αρχίσει το απαγορευτικό!
    Πώς ζείτε μωρέ στα νησιά…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Άθεος ♥
    Ισα που πρόλαβες δηλαδή τ'απαγορευτικό!
    Ο κακός χαμός γίνεται σήμερα ίσα με 10μποφόρ έχει με χαλάζι!

    Κοίτα είναι ο τόπος μας και δεν έχουμε "τάσεις φυγής"!
    Τώρα που μας παίρνει ο Καλικράτης της διοικητικές υπηρεσίες αναγκαστηκά θα φεύγουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top