Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Ο "κακός" μας ο Καιρός..!

Φαγοθήκατε με τον καιρό,που δεν έπιασαν τα κρύα,που τι Χριστούγεννα θα κανουμε με ανοιξιάτικο καιρό και άλλα τέτοια κουλά.
Εμένα δεν με χάλαγε ίσα που με "βόλευε" κιόλας και τα ψαρεματάκια μου πήγαινα έκανα και μπανάκια και καλαμάρια άνετα και ωραία έβγαζα.
Γκρινιάζατε όλοι μαζί, εισακούστηκατε και να'τ'αποτελέσματα.
Έσκασε μύτη με άγρια καιρικά φαινόμενα ο Χειμώνας σ'ολόκληρη τη χώρα και απ'τους 21βαθμούς κατεβήκαμε απότομα κάτω του μηδενός.
Στο νησί με θυελλώδεις ανέμους και χαμηλή πτώση θερμοκρασίας.

Λύσσαξε ο άνεμος βάλθηκε να τα σπάσει όλα.Μια βόλτα στο Γαλησσά που είναι δεμένο το βαρκί συναντήσαμε εικόνες καταστροφής.


Τα λιγοστά αλμυρίκια που πρασινίζουν την παραλία δεν άντεξαν στον δυνατό αέρα και έγειραν στη δύνη του.


Από τρίχα τη γλύτωσε το βαρκί!
Δύο διπλανές βάρκες δεν άντεξαν τη μανία των κυμάτων και υπέκυψαν στο βυθό!
Εκείνη τη στιγμή ανέβαζαν τη μία.




Ένα κομμάτι πανί ξεσκισμένο ό,τι απέμεινε απ'την σημαία του συλλόγου.
Το ίδιο κουρέλι κρέμεται στο ιστό της Ε.Ε.Την ίδια εικόνα έχει η χώρα μας μετά την επέλαση του τυφώνα Δ.Ν.Τ.
Ολόκληρη η χώρα κατεστραμμένη και παγωμένη.
Όπου αλμυρίκια βάλε εταιρείες, οικογένειες ανθρώπινες ρημαγμένες ψυχές και καμάρωσε το αποτέλεσμα.
Μόνο οι προύχοντες χαίρονται την θαλπωρή του τζακιού αδιαφορώντας για την κατάσταση έξω απ'το σπίτι τους.
Και'συ εγκλωβισμένος μέσα σ'αυτήν την καταστροφή μένεις θεατής ανήμπορος να κάνεις το παραμικρό.
Γνωρίζεις ότι για να ξαναγίνει αυτό το τοπίο όπως το'ξερες, θα περάσουν 15-20χρόνια.
Οι επιλογές σου μηδαμινές κλείνεσαι στον εαυτό σου και μεμψιμοιρείς τη μοίρα σου,τον μισθό σου,τη δουλειά σου,το σπίτι σου!
Τον απεχθάνομαι τον Χειμώνα με περιορίζει μ'αναγκάζει να ζω στη μιζέρια χωρίς ήλιο χωρίς ελευθερία χωρίς όνειρα.
Σ'αυτόν τον ατέλειωτο Χειμώνα αναγκαζόμαστε να ζούμε όλοι εγκλωβισμένοι ανήμποροι να κινηθούμε για πόσο??

38 σχόλια:

  1. Μπόρα είναι..
    Επιλογές έχουμε;

    Θυμήσου το καλοκαίρι, τις ψαριές,που ένα μεζέ δεν έστειλες (να το πω και αυτό)!

    Φιλιά από το ανάκτορο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελα κοριτσάκι μου,
    μη στεναχωριέσαι
    θα βγει πάλι το ουράνιο τόξο!
    Στο ίδιο καζάνι λίγο πολύ
    βράζουμε όλοι μας!θα αντέξουμε!
    Σκέψου τους γονείς μας και τους παπούδες μας με κατοχή, εμφύλιο, πείνα...Ψηλά το κεφάλι!
    Προχωράμε! Ελααααα
    χαμογέλα μου

    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμαν ... καταλαβαίνω, αφου σπάσαν τ' αρμυρίκια, τι αέρα ειχε. Κι εχω δει το Γαλησσά και κάλμα και με αέρα αλλα οχι ετσι. Πάλι καλά που γλύτωσε η βάρκα.
    Εδω Αθηνα βρέχει και κάνει κρύο όλη μέρα σήμερα. Πιο βόρεια απ οσα λένε χιονίζει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και σε μας έγινε χαμός. Δέντρα δεν είδα σπασμένα αλλά στο γιαλό στη χώρα είχε ανεβεί η θάλασσα και έφερε πέτρες και άμμο.
    Χειμώνας είναι Ζουζού μου και δεν είναι πάντα έτσι. Βροχούλα έχουμε τώρα και αυτό είναι πολύ καλό.

    Θα έρθουν και καλύτερες μέρες.. πάντα έρχονται..
    Φιλιά πολλά Ζουζού:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμείς είμαστε καλά! Χιόνι-χιόνι στην Κοζάνη! Όλα άσπρα τα βλέπω, μέρα-νύχτα....

    Σας προσκαλώ zoyzoy για να δείτε και την άλλη όψη του χειμώνα... Έχει και τις ομορφιές του... εδώ στα 1200μ υψόμετρο που είμαι τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ατέρμον ο κύκλος της ζωής σε όλα. Χαρές, λύπες, χειμώνες, καλοκαίρια.
    Μη ξεχνάς, κύκλος είναι.

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πω!!! την "Ακούσατε" για τα καλά εκεί ε;
    Όσο για το κρύο..
    εντάξει μωρέ εποχή του είναι.
    Και το να ξυπνάμε το βραδύ και να κυνηγάμε κουνούπια προπαραμονής Χριστουγέννων δεν λέει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ♥ Γιαγιά Αντιγόνη

    Η μπόρα θα περάσει καλώς ή κακώς η "άλλη" θα μας ταλαιπωρήσει για αρκετά χρόνια και είναι χειρότερη!

    Πέσ'μου τι μεζέ θέλεις να επανορθώσω:))

    Καλή σου μέρα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ♥ D.Angel
    Αυτή η χώρα απ'το κακό στο χειρότερο μια ζωή με αίμα και δάκρυα έχει γίνει και με τα ίδια υλικά γκρεμίζεται κάθε φορά.

    Να περιμένω λες το ουράνιο τόξο?
    Αντε να δούμε και'αυτό!

    Θαλασσινά και απο'μένα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ♥ tzonakos
    Λές και ήταν κατευθυνόμενος μόνο για το Γαλησσά ο αέρας!
    Μέχρι το καλοκαίρι θα ξαναγεννηθεί εκείνος εμείς πως θα ξανάρθουμε στα ίσια μας?

    Εδώ 2μέρες μας σάπισε σήμερα ηρέμησε και βγήκε ήλιος να στεγνώσουμε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ♥ Margo

    Πιστεύω αυτός ο Χειμώνας δεν θα περάσει εύκολα θα'ναι ο χειρότερός μας!

    Εύχομαι να'ρθουν οι καλύτερες το γρηγορότερο!

    Καλή σου μέρα γλυκιά μου με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ♥Ευ αγωνίζεσθαι
    Μπρρρ!τόσο χιόνι τόσο κρύο?

    Αν δεν έχεις τζάκι αναμμένο δεν έρχομαι είμαι "από τζάκι εγώ" και δεν αντέχω το κρύο:))

    Το περισσότερο χιόνι που'χω συναντήσει εδώ είναι γύρω στους 10πόντους :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ♥Thalassenia
    Μόνο αυτό μας δίνει κουράγιο να περιμένουμε να κάνει τον κύκλο της η ζωή!

    Καλή σου μέρα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ♥ geoaman
    Ευτυχώς το βαρκί δεν έπαθε τίποτα φαντάζεσαι να'κλαιγα και το βαρκί??

    Εχει κουνούπια τέτοια εποχή??
    Οι μύγες όμως ψόφο δεν έχουν δεν καταλαβαίνουν τίποτα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο κακός χαμός!! τυφώνας πέρασε?καλά και δεν έχω βάρκα χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ δεν άφησα βάρκα, αλλά το φούλι μου!
    Ούτε την γλάστρα μάλλον δεν θα βρω έ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. να φυγει ο χειμωνας ... να παει αλλου....

    να αλλαξει στεκι.... να αλλαξει διαδρομη.... αλλιως να κοπασει και να το βουλωσει...

    καλη συνεχειααααααααααα ευχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΦΟΥΛΗ ♥
    Εσύ θα βάλεις τα κελύφη απ'τα σαλιγκάρια που κάνεις σήμερα μπουρμπουριστά και θ'αρμενίζεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. kariatida62♥
    Που τ'αφησες κοπέλα μου στο Γαλησσά γιατί τα ρήμαξε όλα!

    Και απ'τον χιονιά δεν την γλυτώνει το φούλι σου:))

    Καλώς ήρθες στο χώρο μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. simone ♥
    Τον αγρίεψα και'γω με το χιόνι που'βαλα στο μπλόγκ και μου'δωσε και κατάλαβα:))

    Ναι να φύγει όπως ήρθε και να μας αφήσει καλοκαιριές όλο το χρόνο:))

    Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στην Φάρμπρικα της Βάρης!
    Θα κατέβω τα Χριστούγεννα να τα γιορτάσω κοντά σας!
    Καλώς σε βρήκα λοιπόν, στο σπιτάκι σου γιατί στη πλατεία σε είχα ξανασυναντήσει...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελα να τα μοιρασουμε...Εγω θα παρω τον χειμωνα που μου αρεσει και εσυ θα κρατησεις το καλοκαιρι!!! Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ♥ kariatida62
    Δεν σε πιστεύω σε συναντώ σε πολλά κοινά μας μπλόγκ και είμαστε κοντοχωριανοί και δεν το γνωρίζω?
    Κοίτα εκπλήξεις που μας επιφυλάσσει το ιντερνετ?

    Να βρεθούμε! στη Φάμπρικα πηγαίνω τακτικά το καλοκαίρι για μπάνιο!
    Δεν την πείραξε ο αέρας τη Φάμπρικα μάλλον το γλίτωσες το φούλι σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ♥ Iανος
    Εσείς οι Υδροχόοι τρελαίνεστε για βροχή και κρύο εγώ πάλι προτιμώ την Άνοιξη φαίνεται την εποχή που είναι γεννημένος ο καθένας αυτή και αγαπά!

    Σου τον χαρίζω λοιπόν το Χειμώνα και μη ξαναπείς ζηλεύω το καλοκαιράκι που θα κάνω βόλτες με τη βάρκα:))

    Και από'μένα αν και Χειμωνιάτικα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με μεγάλη μου χαρά ...να σε συναντήσω!
    Το mail μου φαίνεται...το δικό σου δεν το βλέπω!
    Γράψε μου...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γκαντεμιάστηκε ο καιρός! Και λέγαμε θα τη γλιτωναμε και φετος με το πετρελαιο! Αλλα που τετοια τυχη!

    Εντωμεταξυ διαβαζοντας την αναρτηση...αντι για βαρκι....διαβαζα βρακί και αναρωτιομουν: Τι στο καλό...

    χαχαχα

    φιλιά πολλά
    και ας ελπισουμε πως θα στρωσει λιγο ο καιρός και επι της ουσιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωωωω εγώ φταίω, συγγνώμη..... Δεν ήθελα να σου μεταδώσω την διάθεση που έχω....
    Δεν το ήθελα.....αλήθεια σου λέω... Έλα χαμογέλασε. Ο χειμώνας εδώ δεν κρατάει πολύ. Όλα θα αλλάξουν το ξέρω. Ο Έλληνας ζυγό δεν φοβάται ούτε δειλιάζει. Ψηλά το κεφάλι φιλενάδα και ο ήλιος θα ξανάρθει πιο κοντά να μας ζεστάνει! Όλοι αυτοί θα φύγουν με τις ουρές στα σκέλια και εμείς θα είμαστε ευτυχισμένοι. Μόνο λίγο ζόρικα θα είναι στην αρχή, αλλά έχουμε μέσα μας δύναμη για ένα καλύτερο αύριο!
    Σε φιλώ γλυκιά μου!!!! Καλές γιορτές και πάνω από όλα υγεία, γιατί όσο έχουμε αυτή τίποτα άλλο δεν μπορεί να μας βάλει κάτω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ε μα δεν γινετε να εχουμε μονο καλοκαιρι!
    χρειαζονται και αυτα για να ξεφευγουμε και λιγο
    υπομονη θελει και ολα φτιαχνονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. kariatida62 ♥

    Σού'στειλα e-mail ελπίζω να τα πούμε!

    Φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Coula ♥
    Να φτιάξει ο καιρός "επί της ουσίας" είναι το πρόβλημα και επί του πετρελαίου:))

    Ασε δεν είναι τίποτα χτες κάπου έγραφε για πίτες και'γω διάβασα πίπες:)) λίγο το κακό:P

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. stavroulazerva ♥
    Δεν φταίς εσύ γλυκιά μου κάθε σπίτι έχει τ'αγκάθι του να ξέρεις!

    Σίγουρα ο Χειμώνας θα φύγει και αυτοί να φύγουν να βρούμε το χαμόγελό μας όπως παλιά.

    Υγεία το καλύτερο αγαθό για να παλέψουμε!

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γνωστος αγνωστος ♥
    Εγώ θα πάω νότια που'χει πάντα καλοκαίρι!
    Γιατί δηλαδή αυτοί είναι πιο ωραίοι που βλέπουν ήλιο συνέχεια:)

    Καλό ΣΒΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συμφωνώ σε όλα. Τα ίδια λέω κι εγώ σε κείνους που μου έλεγαν: τι αρρωστημένος καιρός!
    Τον κακό σας τον καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγώ είμαι από αυτούς που ήθελαν να βάλει κρύο...Θυμάμαι παλιά που ήταν πιο διακριτές οι εποχές και στενοχωριέμαι και εκνευρίζομαι που έχουμε καταλήξει να έχουμε μόνο καλοκαίρι και χειμώνα κουτσουρεμένο...
    Για τα υπόλοιπα ελπίζω και εύχομαι να αλλάξει γρήγορα η κατάσταση γιατί αλλιώς...

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Άθεος ♥
    Πάνω απ'ολα χαίρομαι που με καταλαβαίνεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Crazy Tourists ♥

    Εσύ είσαι η αιτία του κακού λοιπόν:((

    Πλάκα κάνω φυσικά και θα'ρθει ο Χειμώνας στην Ελλάδα είμαστε!
    Παλιά είχαμε και δυνατότητες να τον αντιμετωπίσουμε φέτος μας τα'κοψαν όλα τα εφόδια!Οσο μικρότερος τόσο καλύτερα για μας:))

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Και εγώ συμφωνώ σε ότι λες.
    Όσοι θέλουν να χαλάσει ο καιρός είναι παλαβοί.

    Καλή σου Κυριακή Ζουζούκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. IonnKorr♥
    Και όχι μόνο!Δεν σκέφτονται το πετρέλαιο και την Δ.Ε.Η :))

    Επίσης καλά να περάσεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top