Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Να γίνουμε πάλι παιδιά..!

Μόλις τέλειωσε ένας σκληρός αγώνας πάλης με την γαλοπούλα ένα  ολόκληρο 8ωρο!
Το άγχος για την προετοιμασία της από την μια ο πονοκέφαλος απ΄το χθεσινοβραδινό κρασί απ'την άλλη, το μάτι κάγκελο απ'τις 5το πρωί. Άκουσα και τις χαρμόσυνες καμπάνες που με προσκαλούσαν στην γιορτινή λειτουργία και που ποτέ δεν έχω αξιωθεί να βρεθώ αφού πάντα παλεύω με τα τσετσερέδια στην κουζίνα για το γιορτινό τραπέζι.
Απ'τις 7στο πόδι να φτιάξω την γέμιση να κρυώσει ν'αρχίσω τα χάδια να την καλοπιάσω τη γαλοπούλα με τ'αλάτι και τα μυρωδικά.
Εκεί  είχαμε μια άσχημη φάση να θέλω να την γεμίσω όρθια να επιμένει να κάθεται αυτή και να γλιστρά μέσα στο ταψί με τα πολλά της έκανα ένα καλό κεφαλοκλίδωμα και την γέμισα όπως ήθελα.
Μετά της ξηγήθηκα σταυροβελονιά και " κασινάκι" να κρατήσει την γέμιση στα σπλάχνα της.
Την αρωμάτισα με λεμόνια πορτοκάλια και θυμάρι την φίλησα σταυρωτά και την έκλεισα μετά 2ωρο στη γάστρα να ψήνεται στο ζουμί της.
Της έβαλα πατάτες και παρέα να μην νοιώθει μόνη και ξεκίνησα λίγο να συνεφέρω την κουζίνα που είχε γίνει σαν βομβαρδισμένη περιοχή,και να ετοιμάσω και το γλυκάκι που θα τελείωναμε  το γεύμα.
Ευτυχώς το mini πλυντήριο πιάτων αποδείχτηκε μεγάλος βοηθός σ'αυτές τις extreme καταστάσεις!

Να μαζέψεις λίγο και το σπίτι καλεσμένους έχεις μέρες χρονιάρες μη είμαστε και σαν τα κούτσουρα.
Και μετά το γεύμα άλλη 1ώρα το λιγότερο να το φέρεις πάλι στα ίσια του όπως ήταν πριν!
Τουλάχιστον νιώθεις περήφανη όταν βλέπεις τα πρόσωπα των καλεσμένων σου χαρούμενα και παίρνεις τα συγχαρητήρια για τους κόπους και τις ώρες που ξόδεψες να τους ευχαριστήσεις.
Αυτά είναι τα δώρα της "νοικοκυράς" γι αυτές τις μέρες των γιορτών!

Έτσι ευχάριστα περνά χρόνια τώρα η μέρα των Χριστουγέννων!
Θα μου μείνει αξέχαστη η πρώτη μου "χρονιάρα μέρα" σαν παντρεμένη 18χρονών ασαράντιστη εγώ μ'ενα  μωρό στην αγκαλιά να κλαίει ασταμάτητα και να μη ξέρω πως να το ηρεμήσω να πρέπει να ετοιμάσω το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι και ο άντρας του σπιτιού ν'απολαμβάνει τον καφέ του στα "καφέ"της πόλης και'γω να έχω πήξει ανάμεσα σε συνταγές πάνες και μπιμπερό.
Τότε συνειδητοποίησα τον ρόλο μου σαν "καλή νοικοκυρά που 'ναι μάνα και κυρά" και έκλαιγα για το παιδί που σκότωσα τόσο νωρίς μέσα μου με τόσες ευθύνες!
Αυτές τις μέρες πάντα το θυμάμαι και πάντα νοσταλγώ τα παιδικά μου χρόνια.
Φέτος ήρθε και αυτό το τραγουδάκι που με ξετρέλανε!




Αυτός ο γλυκός  Λαγός με τα τόσο εκφραστικά μάτια και τα μακριά αυτιά με κάνει παιδί!
Μου χαρίζει αισθήματα ανεμελιάς και αθωότητας των τότε χρόνων.
Θα'θελα να 'μουν όλη μέρα σε ένα Alloy Fun Park και να ξεφαντώσω.Τότε μόνο θα'χουν νόημα τα Χριστούγεννα για μένα!
Ελάτε να τραγουδήσουμε με τον Σνούφελ να γίνουμε πιτσιρίκια να χαρούμε τα παιδικά Χριστούγεννα που τόσο μας λείπουν!


"Παιδικά Χαρούμενα Χριστούγεννα σε όλους εύχομαι"

43 σχόλια:

  1. Πάρε με μαζί σου!
    Το παιδί μέσα μου κοιμήθηκε νωρίς...
    Λες γι αυτό να μου βγαίνει η τρέλα;
    Ντρέπομαι αλλά μου αρέσει...
    Φύγαμε...

    Και του χρόνου να είσαι καλά να ξανά φιλήσεις σταυρωτά τη γαλοπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν αξίζει τόση φροντίδα το βρομοπούλι!
    Ποτέ δεν την χώνεψα τη γαλοπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαγιά Αντιγόνη ♥
    Αντιγόνη μου και'συ λαχταράς τρέλες παιδικές και παιχνίδια αχ μαζί θα πάμε να ξεφαντώσουμε!

    Μην ντρέπεσαι όταν μας δουν στη ρόδα να δείς χαρά που θα κάνουν όλοι:))

    Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασκαρδαμυκτί♥
    Πίστεψέ με άξιζε σήμερα μου'δωσε ένα απίστευτο νόστιμο κρέας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εναλαμβάνω τις ευχές μου από το δικό μου μπλογκ που σου έδωσα ως... απάντηση. Καλά να περάσεις, χρόνια πολλά και ό,τι επιθυμείς. Υγεία και αγάπη να δίνεις και να λαμβάνεις. Να χαιρεσαι και να καμαρώσεις όπως επιθυμείς τα δυο παλληκάρια σου και τον άντρα σου επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή συνέχειαααααααα
    Ελααααα τώρα που πήρες φορα
    ξεφάντωσεεεεεεεε

    Και του χρόνουυυυ
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ερχομαι καλη μου ζουζουκα... ξυπολητηηηηηηηηη... αχτενιστη... αβαφη... χερακι χερακι... με γελια... και αν εχει και χιονι... και με χιονοπολεμο...

    να σαι καλαααααααααααααααα...

    φιλακιαααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά με υγεια και αγάπη..του χρόνου να εισαι καλά να ξαναδώσεις τήν μάχη σου με το βρωμοπουλι και να βγείς πάλι νικήτρια..οσο γιά το παιί που στραγκαλίσαμε μέσα μας,,ασε κατι τετοιες ημέρες μετανοιώνουμε που "μεγαλώσαμε νωρίς"κάποιοι...νά εισαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζουζού μου με συγκίνησαν οι θύμησες ποτέ δεν είναι αργά όμως να γίνουμε παιδιά τώρα μάλιστα που τα παιδιά είναι ανεξάρτητα είναι πιο εύκολο και όποιος τολμήσει ας μας μιλήσει για τρέλα. Τρέλα είναι να μην είμαστε παιδιά.
    Ένα πολύ γλυκό φιλί σου στέλνω μαζί με τις ευχές μου:)
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρονια πολλααααααααααααα και καλααααααααααα!!! Με υγεια και πολυ αγαπη!!!ΦΙλιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπορείς να ξαναμαγειρέψεις τη γαλοπούλα και να μου τη στείλεις;

    Μου τρέχουν τα σάλια!!

    Γέλασα με την ανάρτηση σου με το σαρκασμό σου!!

    Υπέροχες γιορτές γεμάτες αγάπη, θετική αύρα & ωραίο φαγητό!!

    (με σένα μαγείρισσα δεν έχω καμία αμφιβολία για το τελευταίο!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξι ώρες ήμουν σήμερα στο Allou fun Park. Οχι άλλος παλιμπαιδισμός, έλεος ούφ δεν αντέχω :)
    Τωρα αν πω οτι πείνασα στη θέα της γαλοπούλας θα με πείς χοντρό ;
    Πες με μπας και χάσω εκείνα τα 7 κιλάκια που πρέπει, κλάψψψψ ...
    Αντε Χρόναι Πολλά και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επειδή ειμαι αλτρουιστής(διάβαζε μοναχοφάης!:)),θα πάρω και τη μερίδα του Τζονάκου,να τον απαλλάξω από τον κίνδυνο περιττών κιλών:)))

    Χρόνια Πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κεφαλοκλιδωμα της έκανες γιαυτό ήθελε να την κοπανίσει το βρομοπούλι...
    χρόνια πολλά
    Υγ αφού δεν έχουμε Alloy Fun Park εδώ, λέω να μαζέψουμε κανα αγοράκι να παίξουμε τους γιατρούς με τις νοσοκόμες,τι λες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Gaurakos ♥
    Σ'ευχαριστώ παλικάρι μου!
    Και'γω εύχομαι ο νέος χρόνος να σου χαρίσει ό,τι πραγματικά λαχταράς στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. D.Angel ♥
    Τώρα που "αγρίεψα" δεν έχω τα μέσα άλλο από παιδικές χαρές δεν έχω τίποτα άλλο εδώ να διασκεδάσω σαν "παιδί" :))

    Τα θαλασσινά μου φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Phivos Nicolaides ♥
    Ευχαριστώ και ανταποδίδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. simone ♥
    Φύγαμε... το τραγουδάκι τα σπάει!
    Πάμε για τρέλες :))

    και στο χιόνι δεν κακά....

    φιλιά θαλασσινά κοπελιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φωτεινή ♥
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου.
    Τελικά είναι στη φύση μας εμείς τα θηλυκά να μεγαλώνουμε πρίν την ώρα μας φαίνεται!
    Οι ρόλοι μας αναγκάζουν να πνίξουμε κάθε τι αθώο και παιδικό από πολύ νωρίς!

    Και του χρόνου να'μαστε καλά να ξαναθυμηθούμε τα παιδικά ανέμελα χρόνια μας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Margo ♥
    Ορισμένοι άνθρωποι μέχρι τα βαθιά γεράματα μένουν παιδιά στην καρδιά και στην ψυχή και παρεξηγημένοι απ'τους "καθωσπρέπει" ξέρεις πως τους ζηλεύω που'χουν τη δύναμη και παλεύουν τα "θέλω" τους!

    Και να το πνίγουμε κάποτε επαναστατεί το παιδί και κάνει τις τρέλες του είναι και αυτό κάτι!

    Χρόνια Πολλά καλή μου με
    φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Iανος ♥
    Υγεία κα Αγάπη σ'ολους μας είναι τα κυριότερα αγαθά για τους δύσκολους καιρούς που ζούμε!

    Σ'ευχαριστώ Ιανέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Vangel Greko ♥
    Φαντάσου και να δοκιμάσεις δηλαδή τι κοπλιμέντα θα μου κάνεις:))

    Δεν θα το γλιτώσω το πακέτο:))

    Καλά να περνάς και'συ σε ζεστή αγκαλιά:)) και με ωραία παρέα και πολλές λιχουδιές(για να'σαι πλήρης!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. tzonakos ♥
    Πήγες "Allou fun" και ούτε πρόσκληση σε μένα??
    Θύμωσα πολύ και σου κρατάω μούτρα να :((

    Ασε τα κιλάκια κάθε χρόνο με μεγαλύτερο κόπο χάνονται!

    Να'σαι καλά και του χρόνου να ξαναγίνεις παιδί επιβάλεται:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. VAD ♥
    Την πιο καλή δουλειά θα κάνεις!
    Μ'εχουν μάθει να μη λέω ποτέ όχι σε φαγητό στο ξύλο να φεύγω:))

    Και του χρόνου να'μαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΦΟΥΛΗ ♥
    Θέλω ανεβασμένες καταστάσεις όχι τα ίδια και τα ίδια παιδί μου.
    Αλλα φαν κλαμπ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ ζουζουκα μου μάλλον θα ευχηθώ του χρόνου να είμαι γαλοπούλα στα χεράκια σου. Χαχαχα τι καλά που πέρασε. Σκέτο ΣΠΑ απόλαυσε κι ας την κάνατε κομματάκια μετά. Και ο λαγουδίνος απόλαυση, όσο το άκουγα έπιασε τον εαυτό μου να μουρμουρίζει στο ρυθμό του. Καλά να είμαστε, καλά να περνάμε. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αρμενααααααααακι! Επέστρεψα με δωράκι - τσίμπα το....

    http://www.youtube.com/watch?v=gU64zRrRroY

    Φεύγω πάλι χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια Πολλά zoyzoy! Ότι καλύτερο για σένα και τους δικούς σου. Είμαι χαρούμενος για σένα γιατί διαβάζοντας κατάλαβα ότι περιμένεις κάπου μέσα σου και πιο όμορφες μέρες.... Κι όποιος περιμένει οτιδήποτε, είναι ζωντανός, υγιείς και ισορροπημένος! Προσωπικές απόψεις πάντα.... Χρόνια Πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά με υγεία σε σενα και την οικογενειά σου!Πολύ όμορφο το μπλόγκ σου.θα σε διαβάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά Ζουζουνέλ μας!!!=D
    Indeed, πάνω απ'όλα γευστικά!
    Υγεία & αμέτρητα χαμόγελα!
    (χωρίς Snoufel, Gummy bear και Bebe Lilly! όμως 4me, γιατί με ανατριχιάζoυν! Ειδικά μετά τη face2face συνάντηση Ζάππειο! Brrr!Χιχι=P)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γλύκα και ζεστασιά αποπνέει η περιγραφή σου της μέρας της γιορτινής @φίλη μου...
    Σαν να ήμουν εκεί και έβλεπα τη γαλοπούλα να σου γλυστρά...
    :))
    Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά εύχομαι και του χρόνου να τη ξαναφτιάξεις τη γαλοπουλα... και να τη χαρείς με τους αγαπημένους σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ginger♥
    χα!χα!Είσαι φοβερή!
    Και όμως σαν πουλί και αυτό θέλει "στοργή και φροντίδα":))
    Οσο για το γατουλίνι είναι γλύκα
    Σ'ευχαριστώ
    καλά να περνάς και
    χαλαρά:))

    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και λοιπόν;E allora?♥
    Σ'ευχαριστώ για το πέρασμα κορίτσι μου
    Καλή δύναμη εύχομαι από καρδιάς!

    Και πολλά φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευ αγωνίζεσθαι ♥
    Σ'ευχαριστώ Γιάννη να χαίρεσαι και'συ την οικογένειά σου!
    Τα όνειρα είναι αυτά που σε κρατούν ζωντανό όντως και ομολογώ ότι κάπου χάνω την μπάλα μερικές φορές(μυστικό):))


    Με το καλό να μας έρθει και ο νέος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. matthaios o Krhs ♥
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές και καλώς όρισες στο χώρο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. cibus♥I♥
    Να'σαι καλά και πιο γευστικός και ευτυχισμένος ο νέςο χρόνος εύχομαι.

    Αυτά σαν καρτούν είναι γλυκά αλλά από κοντά είναι σκέτες καρικατούρες πραγματικά!
    Και'συ γιατί τα κυνηγάς μωρέ:))

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. marianaonice ♥
    Καλώς σε απ΄τα μέρη μας.
    Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου εύχομαι και γω ο,τι καλύτερο γι αυτή την χρονιά να σου φέρει προσωπική και οικογενειακή ευτυχία.

    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αχ αυτοί οι άντρες μερικές φορές...
    Η φωτογραφία της γαλοπούλας είναι...μιαμ μιαμ!!
    Καλές γιορτές και καλή χρονιά να έχουμε!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Crazy Tourists ♥
    Άντρες παιδί μου τι περιμένεις:))

    Με το καλό να μας μπεί!

    Χρόνια πολλά και καλά

    με φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. εγω παντως χοιρινο εφαγα με τον geo
    καλη χρονια να εχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. γνωστος αγνωστος ♥
    Ελπίζω να πέρασες ονειρικά στα βόρεια:))

    Αμήν να το δούμε και να μην το πιστεύουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top