Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ρεγγοσαλάτα...για τους μερακλήδες!!

Στο Σαρακοστιανό τραπέζι εξέχουσα θέση πάντα έχει η ταραμοσαλάτα καθώς κρατάει τα σκήπτρα της νηστείας!
Μια το ίδιο νηστίσιμη και πολύ περισσότερο θρεπτική και νόστιμη είναι η ρεγγοσαλάτα!
Γίνεται απ'το αυγό της ρέγγας που βρίσκουμε μέσα της και είναι πολύ πιο εύγευστο και αγνό απ' τους αμφιβόλου ποιότητας ταραμάδες που κυκλοφορούν στο εμπόριο!
Διαλέξτε μια μεγάλη αυγομένη ρέγγα δεν θα σας στοιχίσει περισσότερο από 2ευρώ!
Κρατείστε το αυγό και καταναλώστε την υπόλοιπη όπως συνηθίζεται με ένα πιάτο ζεστή ρεβιθάδα ή φασουλάδα κάνουν απίθανο δίδυμο!
Παίρνουμε το καθαρό αυγό της ρέγγας!
Εγώ εδώ κατεβάζω τα μεγάλα μέσα!
Το πολυμίξερ για ευκολία.
Τα υλικά ελάχιστα
1 κρεμμύδι καθαρισμένο το ψιλοκόβω μόνο του στον κάδο!
Προσθέτω τ'αυγό της ρέγγας και ψωμί βρεγμένο και στημένο καλά.Εδώ είχα άσπρο και μαύρο ανάμεικτο.
Αφού χτυπηθούν καλά αρχίζω να προσθέτω το ελαιόλαδο λίγο-λίγο ενώ δουλεύει το πολυμίξερ.
Όσο περισσότερο λάδι ρίχνω τόσο πιο πολύ γλυκαίνει η ρεγγοσαλάτα.
Όταν φτάσει στην υφή που θέλω δοκιμάζω τη γεύση της και προσθέτω το χυμό 1λεμονιού!
Είναι όνειρο και πολύ πιο νόστιμη απ'την ταραμοσαλάτα.
Δοκιμάστε τη, θα με θυμηθείτε και σαν μεζεδάκι με τα τσιπουράκια με παξιμαδάκια τρέλα!
Πρέπει να νηστεύουμε εκτός της θρησκευτικής ιδεολογίας πρέπει να κάνουμε πρόβα για τις πείνες που έρχονται τουλάχιστον να'μαστε  προετοιμασμένοι.

Και'ενα σκεπτικό πάππου ντόπιου!

-Εγώ άμα πάω να τσοινωνώ,δεν νηστεύω.
Θα φάω πρώτα καλά-καλά τσ'απέ θα πάω να τσοινωνήσω.
Να'χω το Χριστό μας απάνω-απάνω.
Όχι εσείς που τσοινωνάτε τσ'απέ τρώτε τσαι πλακώνετε το Χριστό μας!

36 σχόλια:

  1. καλά εγώ δεν είμαι φίλος ούτε με τη ρέγκα, αλλά τη συνταγή της σαλάτας, ακουστά την είχα και τώρα την βρίσκω πολύ εύκολη και φυσικά πρωτότυπη,λέω να την δοκιμάσω, αλλά να τη γευτούν άλλοι φυσικά και να μου πουν κι εκείνοι εντυπώσεις, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία συνταγή ...
    θα την τιμήσω !!!
    Μου φαίνεται πως τα νηστίσιμα
    είναι οι πιο καλοί ουζομεζέδες ...
    Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήμουν
    κρεατοφάγος !!!
    Καλή σαρακοστή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα το ομολογήσω ενώπιον όλων...ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ....
    ναχα μια γαβαθούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, Φούλη, έτσι τρελάρα είσαι πάντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμμμ, φαίνεται πολύ νόστιμη !!!
    Ωραία είναι η ρέγκα με όσπρια.
    Ο παππούς με σούπερ άποψη !!! :))
    Φιλάκια και καλή όρεξη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα την φτιάξω, να την γευτεί ο άντρας μου(που τρελαίνεται για τσιπουρομεζέδες) όταν κατέβουμε κάτω στο νησί...θα του πω πως είναι με την συνταγή της Ζουζούς της Συριανής,και είμαι σίγουρη ότι θα την τιμήσει δεόντως!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ♥αντωνης
    Είδες πως φαίνονται οι μερακλήδες:))

    Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ♥ღ oneiremataღ
    Να'σαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθούν οι φίλοι σου!


    Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ♥Side21
    Αυτό είναι σίγουρο!
    Όπως όλα τα θαλασσινά με τσίπουρο και ουζάκι όνειρο:))

    Καλή εβδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ♥ΦΟΥΛΗ
    Καλά είναι κάνε και λίγο κράτει!
    σε περιμένουν και εξατάσεις "επείγον":))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ♥Άθεος
    Αυτό δεν είναι τίποτα!
    Δεν έχεις ιδέα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ♥magda

    Μα είδες ο καθένας όπως τον βολεύει πορεύεται:))

    Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ♥kariatida62
    Να την φτιάξεις και στας Αθήνας και να πιείτε (και'συ μαζί)ένα τσίπουρο στην υγειά μου:))

    Φιλί θαλασσινό:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν άκουσα κάτι απαγορευτικό για τη ρεγγοσαλάτα,άκουσες εσύ; ή το κάνεις για να μην φέρεις προς τα δω;;;

    @ Άθεος
    Χμμμμ πάνε να μου κόψουν τα φτερά αλλά δε μασάω,όλους θα τους στείλω εγώ, ακούμε...εξαιρούνται οι παρόντες αυτού του μπλοκ,άντε και του δικού σου ,και του δικού μου,γενικά απ'ολα τα μπλοκ...
    μέσα στη εξαίρεση δεν παιζουν οι γιατροί....έγινα σαφής,ή να κάνω και κακά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. είσαι η 2η μπλόγκερ που την προτείνει. πρέπει να την φτιάξω!!! καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά ε, αυγά ρέγγας = ... = ... = ... δεν έχω λόγια! Δώσε μου αυγά ρέγγας και πάρε μου τη ζωή αυτό λέω μόνο.

    Ρεγγοσαλάτα δεν σκέφτηκα ποτέ να δοκιμάσω, και έχω κινήσει γη και ουρανό να βρω εδώ χάμω κανα αυγοτάραχο αλλά δεν! Θα κοιτάξω και στο ίντερνετ και θα τη δοκιμάσω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!

    Να'σαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν την ειχα ξανακουσει αλλα φαινεται πολυ ευκολη και για να λεει και η Φουλη οτι ειναι νοστιμη τοτε θα την φτιαξω καποια στιγμη.. Την ρεγγα την πουλανε στα σουπερ μαρκετ ε? Ειμαι λιγο ασχετη δεν τα τρωω αυτα.. (πες πως και απο που να την ζητησω.. ευχαριστωωωωω)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πως να μη συμφωνήσει κανείς με τον παππού τον ντόπιο, τον σύντεκνο! Α Ρε πόσο μου λείπει αυτή η λαλιά! Παρόλο που την ακούω από την γυναίκα μου. Αλλά αλλιώς εκεί. Τυχερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε, ρε ουζομεζές, αλλά και τσιπουρομεζές!!!
    Αμάν βρε Ελενάκι, μας έχεις ξετρελάνει με τις φοβερές σου τις λιχουδιές.

    Σπεύδωωωωωωωω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ♥ΦΟΥΛΗ
    Κάτσε να πάρεις αποτελέσματα και να δούμε μετά τι θα κάνεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ♥mahler76
    Με πρόλαβαν:))
    Να την φτιάξεις είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ♥Αμερικλάνος
    Εδώ δεν βρίσκεις ταραμά θα βρείς ρέγγα:))
    Αν βρείς πές και στο Μαρουλάκι μας να ψάξει :))

    Είναι πανεύκολη δοκίμασέ τη!

    Να'σαι καλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ♥Marouli
    Αφού δεν την τρως γιατί να την φτιάξεις μικρή??
    Στα S.M θα την βρείς ολόκληρη με δέρμα και κεφάλι όχι φιλέτο:))
    Πάρε εσύ τ'αυγά και δώσε την υπόλοιπη στα αδέσποτα γατιά να κάνουν Πάσχα:))

    Καλή επιτυχία με φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ♥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
    Ελάχιστοι μεγάλοι πιά μιλάνε αυτή την διάλεκτο και στα χωριά ως επί το πλείστον!
    Και μένα μ'αρέσει να την ακούω τους κάνω χάζι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ♥ Μελίτη
    Επιλέγω τα καλύτερα για να μη σας κουράζω:))
    Πραγματικά είναι απίθανος μεζές και αξιοποιούνται και τ'αυγά της ρέγγας!

    Καλή επιτυχία με φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ♥ tzonakos
    Είναι φοβερός για συνοδευτικό ούζου-τσίπουρου!

    Στην υγειά σου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ζουζουκα μουυυυυυυυυυυ.. περασα χθες αργα αν παρω την μεριδα μου.. αλλα δεν με αφηνε το μπλογκ να πω?...το notebook η κουτσουλια να πω?...

    αλλαααααααααααααα.. περασα να την παρω εις διπλουν..

    νυχτερινα φιλακιαααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ♥ ta matia mou
    Καλά έκανες και πήρες 2πλή μερίδα!


    Τώρα με το καινούριο ποιος σε πιάνει:))

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θα την φτιαξω γτ ειμαι καλη οικοδεσποινα και ο μπαμπας μαζευει καθε κυριακη τους φιλους του για τσιπουρα σπιτι οποτε θα ειναι κατι διαφορετικο απο τα συνηθισμενα.. Δλδ αμα την αγορασω και βγαλω τα αβγα την υπολοιπη δεν την τρωνε? Καλα δεν ξερω και τι μενει βεβαια.. Θα την δωσω στα γατια αν και τελευταια δεν εχω δει..
    Ευχαριστωωωωωωω!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ♥ Marouli
    Θα'ναι μεγάλη έκπληξη για τον Μπαμπά και τους φίλους του αυτός ο μεζές:))
    Πάρε εσύ τ'αυγά μόνο να ζητήσεις να σου δώσουν με αυγά απ'το S.M γιατί οι περισσότερες δεν έχουν.
    Και την υπόλοιπη πες του Μπαμπά να την αναλάβει.Οι μεγάλοι ξέρουν καλύτερα:))

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρεγγοσαλάτα είδα πρώτη φορά στην Καβάλα, στην ψαροταβέρνα Ζαφείρα, στο λιμάνι.
    Παρήγγειλα από περιέργεια, νομίζοντας ότι είναι κάτι με ψητή ρέγγα. Μου έφεραν όμως μιά αλοιφή, όνειρο και τότε ακύρωσα την ρετσίνα και ζήτησα ούζο και καταλαβαίνεις.
    Κάθε φορά έβαζα τον μπακάλη να ψάξει για αρσενική ρέγγα. Αν δεν είχε, έπαιρνα θηλυκιά και πετούσα το χαβιάρι.
    Το προηγούμενο Σάββατο, δεν είχε αρσενική και πήρα δύο θηλυκιές. Είδα ότι το χαβιάρι ήταν πολύ και λυπήθηκα να το πετάξω.
    Μόλις είχα αδειάσει την ταραμοσαλάτα από το μπωλ και, πριν το πλύνω, κανω και την ρεγγοσαλάτα.
    Μάλλον θα βγάλουμε και το καλοκαίρι......

    Φιλιά Θεσσαλονικιώτικα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ♥ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
    Εγώ σε σπίτι την έφαγα.Σιγά μην κάθονται τα μαγαζιά ν'αχολούνται με ρέγγες:))
    Και από τότε την προτιμώ απ'τον ταραμά!
    Δεν γνωρίζω το γένος τους ζητώ αυγομένη και μου πιάνουν προφανώς θηλυκιά.
    Εσύ πάλι γιατί το πετούσες το χαβιάρι?

    Και'μένα μ'αηδιάζουν όλα τ'αυγά των ψαριών αλλά αυτό τουλάχιστον έτσι γίνεται υπέροχο!

    Να'σαι καλά επιτέλους έρχεται η άνοιξη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συγχαρητήρια!!!
    Την συνταγή αυτή την ξερω απο τη νονά μου που ήταν απο τη Μικρά Ασία. Ειναι ο καλύτερος μεζές. Ειδικα τη Καθαρά Δευτέρα εγώ φτιάχνω μόνο ρεγγοσαλάτα γιατι ο ταραμάς δε με ικανοποιεί. Και φυσικα γινεται αναρπαστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες απ'το armenaki!
      Δεν αποκλείεται να κρατά ρίζες απ'την Μ.Ασία γιατί και'δω είχαμε αρκετούς πρόσφυγες!

      Είναι δύσκολο όμως να βρεις αυγομένη ρέγγα τώρα πια στα Σ.Μ δεν βρίσκεις εύκολα!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top