Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Στα ποτάμια ...της Κόνιτσας!!

Στο πρόσφατο ταξίδι μου στην Β.Ελλάδα οι εικόνες που πραγματικά με μάγεψαν ήταν και αυτές απ'τα τοξοτά πέτρινα γιοφύρια με τα τρεχούμενα νερά τους που κυλούν από κάτω τους.

Θαυμάζω την τέχνη αυτών των ανθρώπων με ένα απλό υλικό κατασκεύασαν έργα που έμειναν χιλιάδες χρόνια και έλυσαν προβλήματα ακόμα περισσότερων.
Ένα απ'αυτά της Κόνιτσας ύψους 20μέτρων και άνοιγμα τόξου 40μέτρων. Γεφυρώνει το φαράγγι του Αώου.
Κτίστηκε από τον αρχιμάστορα Ζιάγα Φρόντζο που καταγόταν από την Πυρσόγιαννη το 1870, με  την βοήθεια πλουσίων κατοίκων της Κόνιτσας.(Το όμορφο χωριό που επισκέφτηκα και παρουσιάζω στο προηγούμενο πόστ.)

 Ένα εκπληκτικό γεφύρι που θαυμάσαμε την άψογη κατασκευή του ,το καταπράσινο φαράγγι.

Δεξιά μας ένας μικρός  χείμαρρος έτρεχε και έκανε το τοπίο ακόμα πιο άγριο.

Υπέροχη αίσθηση ανάμεσα στα δέντρα και τη δροσιά του νερού που τρέχει βιαστικά.
Μια ταμπέλα μας ενημέρωνε ότι ξεκινά ο Εθνικός Δρυμός του Βίκου!
Χαιρετίσαμε την πανέμορφη θέα, εικόνες για μας τους νησιώτες πρωτόγνωρες.

Και επισκεφτήκαμε ένα εξ'ισου πανέμορφο γεφύρι του Βοϊδομάτη.


Που πηγάζει απο την κατάφυτη η χαράδρα του Βίκου.

Μονότοξο, πέτρινο και αυτό με καθάρια γάργαρα νερά που βρίσκουν την ευκαιρία αρκετοί ν'απολαύσουν αυτή την διαδρομή με κανό.
Περπατήσαμε μέσα στις καταπράσινες όχθες του Βοϊδομάτη.



Τα πλατάνια έσκυβαν τόσο χαμηλά άπλωναν τα κλαδιά τους να παίξουν με το διάφανο νερό. Και τα λαλάρια χιλιοπλυμένα αστραφτοκοπούσαν κάτω απ'τις ακτίνες του ήλιου που τρύπωναν απ'τις φυλλωσιές τους.

Καθίσαμε και μείναμε αποσβολωμένοι απ'το θέαμα!
Μία απίστευτη ενέργεια είχε αυτό το σημείο που οι φυλλωσιές κατάπιναν το ποτάμι!
Χιλιάδες έντομα πετούσαν τρελά πάνω στο νερό εκείνο φωσφόριζε απ'την σμίξη του με τον ήλιο και παρέσερνε μαζί του πολλά που μέθυσαν απ'αυτήν την ερωτική ατμόσφαιρα.


Αυτό το σημείο με μάγεψε, άφησα όλες τις αισθήσεις μου να το απολαύσουν.
Μια απίστευτη ευεξία και χαλάρωση ένιωσα σ'ολο το σώμα.


Τα μάτια δεν χόρταιναν τις αποχρώσεις του πράσινου.τ'αυτιά απολάμβαναν το τραγούδι του νερού που κυλούσε, με συγχορδία πουλιών και εντόμων που τ'ακολουθούσαν.

Σίγουρα κάπου εδώ γύρω το βράδυ λούζονται οι νεράιδες κάτω απ'το φως του φεγγαριού και τα ξωτικά σκαρώνουν τις ζαβολιές τους.
Ξαφνικά βγήκε το παιδί που κρύβουμε μέσα μας  δεν άντεξε στην πρόκληση του νερού όλοι μαζί βουτήξαμε τα πόδια μέσα.
Ένα παγωμένο ρεύμα μας διαπέρασε σε 2'λεπτά είχαν μουδιάσει.
Το νερό του Βοϊδομάτη χειμώνα καλοκαίρι είναι 8C απ'οτι μας πληροφόρησαν.

Ξαφνικά γέμισε το ποτάμι με βάρκες που ακολουθούσαν τη ροή του νερού.

Τη μαγεία, να χαίρεσαι αυτές τις φυσικές ομορφιές,να αισθάνεσαι ότι είσαι κομμάτι αυτού του θαύματος που λέγεται ζωή!

Η ζωή που ακολουθώντας τη ροή του νερού μου λέει ότι κυλά πολύ γρήγορα και κάθε στιγμή είναι διαφορετική απ'την προηγούμενη..


Δύο κανό που εμφανίστηκαν μπροστά μας και πάλευαν να μην παρασυρθούν απ'το ρεύμα,μου έδωσαν το μήνυμα ότι θέλει μεγάλο αγώνα για να κρατηθείς όπως ξεκίνησες ...





18 σχόλια:

  1. Όχι, πες...
    Δεν είναι μαγευτικός ο ήχος του νερού σε συνδυασμό με το θρόισμα των φύλλων από τα πλατάνια, όταν είσαι στον υπέροχο ίσκιο τους???!!!
    Το οδοιπορικό σου με έχει συνεπάρει!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο μαγευτικό??Δεν περιγράφεται η ομορφιά του!
      Φαντάσου εμένα για πρώτη φορά!

      Και απο'μενα πολλά συντοπίτισσα!

      Διαγραφή
  2. Δεν είναι ονειρεμένα αυτά τα μέρη;
    Πάπιγκο πήγατε;
    Αξέχαστες εμπειρίες Ζουζού μου!
    Μου τις ζωντάνεψες με την ανάρτησή σου.
    Συγχαρητήρια στο φωτογράφο της παρέας και στον ξεναγό!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα είναι,μοναδικά!
      Δυστυχώς οι περιπλανήσεις μου σταμάτησαν εκεί,ευελπιστώ
      να'χω την δυνατότητα σε άλλο ταξίδι να το επισκεφτώ!

      Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου
      να'σαι καλά
      πολλά φιλιά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  3. εξαιρετικά τοπία...τα έχω βαδήσει..και είναι σκέτη μαγεία....να σαι καλά ωραίες φωτό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ για πρώτη φορά σε ένα τέτοιο περιβάλλον μαγεύτηκα!
      Θα'θελα πολύ να ζούσα εκεί δίπλα με τις νεράιδες του νερού και των δασών:))

      Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Νησιωτοπούλα μου δεν είσαι μόνο του αλμυρού, αλλά και του.... γλυκού νερού!!! 'Εκανες υπέροχη δουλειά κι εκεί στα όρη τ' άγρια βουνά!

    Μας μάγεψαν για μια ακόμα φορά μέσα απ' τις φωτογραφίες σου οι ομορφιές που διαθέτει αυτή η ξεχωριστή περιοχή της Ελλάδας, τις οποίες μας παρουσίασες μ' εξαιρετικό τρόπο και μοναδική τρυφερότητα!

    Το 'χεις! Συνέχισε να μας ταξιδεύεις!

    Τα πρωινά μου με άρωμα φρεσκοψημένου καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την αγάπη μου στο νερό την ψάχνω!
      Πιθανόν σαν συναισθηματικός τύπος με ολοκληρώνει το στοιχείο του νερού.
      Προσπάθησα να μεταφέρω μαζί με τις εικόνες και συναισθήματα που μου δημιουργήθηκαν σ'αυτό το μαγευτικό περιβάλλον.

      Όσο πολύ λατρεύω τα ταξίδια τόσο σπάνια ταξιδεύω!
      Όταν λοιπόν μου δίνεται η δυνατότητα
      θα το απολαμβάνετε και σεις:))

      Ανταποδίδω απογευματινά με το ίδιο άρωμα...




      Διαγραφή
  5. καλημέρα
    Ζηλεψα για ακομα μια φορα,,,,,
    Ταξίδεψα μαζι σου νοερώς στα πανέμορφα αυτα τοπία που περιηγήθηκες.....
    Να εισαι καλά!
    Αλήθεια ειναι οτι το νερο είναι πλούτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια δεν θα πει τίποτα!
      Φαίνεται άλλωστε η διαφορά με το νησί μας που είναι ξερό και άγονο!
      Άλλη ομορφιά όμως!

      Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  6. Zoyzoy μου,μήπως παιδί μου να αλλάξεις επάγγελμα;
    Η φωτό και τα σχόλια σου για κάθε τοπίο κάλλιστα θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν σε τουριστικό οδηγό.
    Θα μου πείς ο τουριστικός οδηγός είναι ένα πολύ στεγνό κείμενο και το δικό σου αντανακλά τα συναισθήματα ενός επισκέπτη.
    Τόσο το καλύτερο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να βρώ σ'αυτήν την ηλικία επιτέλους το επάγγελμα που μου ταιριάζει?
      Μ'εφαγε η ανεργία Χριστίνα μου τώρα που το βρήκα δεν έχει θέση ούτε για καθαριστή του τουριστικού λεοφορείου:))

      Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλά... δεν το περίμενα ποτέ, μια νησιώτισσα, να με ξεναγεί στα βουνά και τα λαγκάδια της Ηπείρου!
    Τι θα δούμε ακόμα από σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω τα έχεις δει όλα:))
    Ούτε στα τρελά μου όνειρα δεν το περίμενα να βρεθώ
    στην Ήπειρο!
    Μα είναι υπέροχη η Ελλάδα μας όπου και να βρεθεί κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. º° ✿⊱°º•.
    Simplesmente adoro essas paisagens.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil

    ¸.•°❤❤⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαγευτικές εικόνες!
    Το δαχτυλάκι μου πάγωσε εκεί πριν χρόνια Ζουζούκα μου!

    Να είσαι πάντα καλά και ν' απολαμβάνεις τις ομορφιές της χώρας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και'γω ξετρελάθηκα αντικρίζοντάς τες για 1η φορά!

      Δεν έχω ξανασυναντήσει τόσο παγωμένο νερό!

      Σ'ευχριστώ γλυκιά μου και'συ εύχομαι να'χεις
      υπέροχες διακοπές!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top