Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Ηρθε η Ανοιξη ...λέμε!!

Μπορεί η Άνοιξη να μπήκε ημερολογιακά εδώ και 4μέρες στην πραγματικότητα όμως μας έχει επισκεφτεί πολύ πιο γρήγορα.

Ο φετινός Φλεβάρης εντελώς ανοιξιάτικος ανάγκασε πολλά δέντρα ν'άθίσουν πριν την ώρα τους.

Έτσι εξεπλάγην τελείως όταν είδα την ροδακινιά μου πρίν 10μέρες στολισμένη με πανέμορφα φούξια άνθη  να καμαρώνει στον κήπο μου. 
Νέο δεντράκι αντικατέστησε μια βερικοκιά μπεμπέκου που μας άφησε μετά από μια 10ετία  αφού μας χάριζε κάθε χρόνο υπέροχα βερίκοκα.
Το χρώμα των ανθών της με τρέλανε πήρα αμέσως τη φωτό να κρατήσω αυτήν την ομορφιά όσο περισσότερο γίνεται μιας και ο χρόνος θα φροντίσει να την καταστρέψει.
Δίπλα της η βερικοκιά  στολισμένη σε πολύ πιο πάλ απόχρωση. 
Τώρα έχουν πέσει τα άνθη τους και ελπίζω να δέσουν και να μη καταστραφούν οι καρποί τους.

Άνθισαν όμως και 2 τουλίπες, που μου ήρθαν "πεσκέσι" από Ολλανδία για ν'αποδείξουν εμπράκτως τον ερχομό της Άνοιξης.

Τ'ανθοπωλεία αυτήν την εποχή είναι φορτωμένα με λογής-λογής λουλούδια σε υπέροχα χρώματα και μοναδικά αρώματα ώστε δεν μπόρεσα ν'αντισταθώ στον πειρασμό να στολίσω την αυλή μου.

Στην τελευταία μου πεζοπορία στο βουνό είδα ότι και εκεί έχει βάλει τις πινελιές της η ωραιότερη εποχή του χρόνου δίνοντας χρώματα και αρώματα παντού!
Το φασκόμηλο με τα μωβ ροζέ ανθάκια του δίνει το δικό του χαρακτήρα κάνοντας να  μοσχοβολά  όλο το βουνό αυτήν την εποχή.
Σ'αυτές τις περιπατητικές μου διαδρομές έμαθα και το "μήλο του φασκού" που δεν γνώριζα.
Εδώ επάνω στο φυτό ίσα που διακρίνεται το "μήλο"
Τα ταπεινά "σνακ" που μεγάλωσαν γενιές και γενιές αντί για τοστ,κρουασάν και'γω δεν ξέρω τι άλλο!
Οι παλαιότεροι λένε ότι τα μασούσαν και άσπριζαν τα δόντια τους.

Η εξοχή αυτήν την εποχή είναι μαγευτική με χρώματα και αρώματα που ξετρελαίνουν.

Παπαρούνες που είχα χρόνια να δω τις συνάντησα και κράτησα για μένα και για σας αυτό το άλικο χρώμα τους.΄
Ξεχυθείτε στους κάμπους στα βουνά και χαρείτε τα χρώματα και τ'αρώματα αυτής της εποχής.
Ο χρόνος αμείλικτος ωριμάζει  αυτές τις ομορφιές ,εμείς απλώς ακολουθούμε τις προσταγές του.

.

22 σχόλια:

  1. Αχ, πόσο μου αρέσουν οι... ανθισμένες φωτογραφικές λήψεις!!!
    Χάρμα οφθαλμών είναι η φύση!!!
    (Μήπως όμως θα μπορούσαμε να έχουμε και μία φωτογραφία το γατόνι που μισοφαίνεται δίπλα στις τουλίπες???!!!)
    ;-)
    ==Στην Κυριακάτικη βόλτα μας, είδαμε ένα μικρό φιδάκι... Νομίζω πως ζέστανε για τα καλά ο καιρός...==
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα!χα! Το άτιμο δεν μ'αφήνει όταν βγαίνω έξω μου τρίβεται συνέχεια στα πόδια το συγκεκριμένο:))
      Θα ετοιμάσω στο μέλλον μια ανάρτηση με τα 5γατόνια μου να τα καμαρώσεις:))
      Την προηγούμενη Κυριακή ήμουν στου Αμερικάνου και μάζευα χόρτα αν σου πω ότι δεν είδα ούτε 1φίδι ενώ άλλος δίπλα μου συνάντησε 3.
      Εγώ έχω μια αρχή δεν συναντώ γιατί δεν ψάχνω για φίδια.άλλοι που τα φοβούνται και έχουν το νου τους μην δουν βλέπουν όλο φίδια!

      Φιλάκια πολλά και απο'μενα και καλές βόλτες!

      Διαγραφή
  2. Θα μεταφέρεiς την υπέροχη ανάρτηση στον MπαξεVaD?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κάποιο πρόβλημα με το fb,όταν το σιάξω θα το βάλω:))

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφες εικόνες!!!
    Να είσαι καλά Ζουζούκα μου αγαπημένη!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!

      Αγκαλιές μεγάλες και πολλά φιλιά και απο'μενα!

      Διαγραφή
  4. καλημερα, πανεμορφα τα χαλιά της φυσης: ανοιξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λές τίποτα!
      Μα τι χαλιά πλουμιστά και μυρωδάτα!!!

      Διαγραφή
  5. Το καλύτερο ξεκίνημα μας έκανες zoyzoy μου!
    Τι μυρωδιές και τι χρώματα είναι αυτά!
    Με ξετρέλαναν.
    Παίρνω μια παπαρούνα που είναι η αδυναμία μου και ξεκινάω όμορφα την μέρα μου!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλάλι σου,και'γω τις λατρεύω μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια που ανοίγαμε τα μπουμπούκια να δούμε αν είναι ροζ ή άσπρα.
      Τώρα σπάνια βλέπω γιατί εξαφανίστηκαν και αυτές???

      Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου
      για ένα όμορφο ΣΒΚ!

      Διαγραφή
  6. Ποτέ δεν περιμένω μιά ημερομηνία να μου πει πότε ήρθε Ανοιξη, πότε Φθινόπωρο ή καλοκαίρι, το νιώθω, το βλέπω, το μυρίζω απο όσα υπάρχουν γύρω.
    Κι απο τους ήχους. Κάθε εποχή εχει άλλους ήχους και χρώματα.
    Πανέμορφο το φασκόμηλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα η φύση δεν υποτάσσεται σε ημερομηνίες και νόμους όμως είθισται μετά τις 21 Μαρτίου ν'αθίζουν κυρίως τα καρποφόρα.

      Εγώ πάλι επικεντώνομαι στις μυρωδιές κάθε εποχής τους ήχους τους χάνω!!

      Διαγραφή
  7. Η φύση και τα λουλούδια είναι το κάτι άλλο την εποχή αυτή.
    Σ ευχαριστούμε πολύ .
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εποχή των λουλουδιών,σκέτη μαγεία!

      Καλό ΣΒΚ να'χεις!

      Διαγραφή
  8. Πωπω ρε Ζουζού! Τι ομορφιές είναι αυτές! Και τουλίπες απ' την Ολλανδία ε;
    Καταπληκτικά χρώματα κι αρώματα!
    Καλές βόλτες στα ωραία σας τα μέρη και καλά φυτέματα να έχουμε. Με ό,τι αυτό σημαίνει για τον καθένα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα και'γω δεν το πίστευα με τις τουλίπες,Μου είχε φέρει ο γιός μια χρονιά απ'την Ολανδία και δεν είχε φυτρώσει καμιά και φέτος μου έδωσαν 2 "ξέμπαρκες" και φύτρωσαν!!

      Επίσης Μαρία μου να περνάς όμορφα τα ΣΒΚ σου η επαφή με τη φύση
      μας ηρεμεί αφάνταστα!

      Καλές βόλτες και καλά φυτέματα!!!

      Με πολλά φιλάκια !

      Διαγραφή
  9. Μοσχομυρίζει το blog σου Αρμενάκι μου από τις υπέροχες φωτογραφίες σου!!!
    Αυτές τις μέρες έβρεχε, αλλά με το που θα βγει ο ήλιος, δεν θα με χωράει το σπίτι :))
    Λατρεύω την φύση!
    ΥΓ.Ήθελα να σ΄ενημερώσω ότι ο Blogger εδώ και 8 ημέρες, δεν δείχνει στους φίλους μου τις νέες αναρτήσεις μου. Το έχουν πάθουν αυτό κι άλλοι φίλοι, όπως διάβασα, δεν μπορώ να κάνω τίποτα, απλά να περιμένω, μήπως και διορθωθεί το πρόβλημα.
    Σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλουν φροντίδα και χρόνο τα φυτά αλλά αξίζουν το κόπο
      ν'απολαμβάνεις τους καρπούς και τα υπέροχα αρώματά τους.


      Υ.Γ Καλά έκανες και με ειδοποίησες γιατί δεν το'χα καταλάβει.
      Είναι απ'τις τρέλες που τον πιάνει οριμένες φορές τον Blogger για να μας σπάει τα νεύρα!

      Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου
      και απο'μενα πολλά φιλάκια
      για καλό ΣΒΚ!

      Διαγραφή
  10. Εγώ αν δεν δω χελιδόνια δεν καταλαβαίνω πως έφτασε η Άνοιξη.
    Λένε για τον κούκο, αλλά ούτε ξέρω πως είναι! :)))
    Εδώ ο καιρός είναι μια σαλάτα. Κρύο, βροχή, ήλιο, ζέστη, καταιγίδες...
    Προχθές ξεκίνησε με λιακάδα, κατά τις 10 το πρωί έριξε με το κανάτι για κανα 10λεπτο και αμέσως μετά εξαφανίστηκαν τα σύννεφα και άρχισε η ζέστη.
    Τα έχει παίξει και ο καιρός!
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και'χω πολλά νταλαβέρια με πουλιά(αμέσως να με κράξεις!,είναι κυνηγός ο σύζυγος) τον κούκο ούτε εγώ τον ξέρω και τα χελιδόνια σπάνια τα βλέπω στα μέρη μας
      Πιθανόν να φωλιάζουν σε βόρειες πλευρές εγώ μόνο 18ούρες και σπουργίτια συναντώ στην αυλή μου!
      Ο Μάρτης με τρέλανε για τα καλά 1λιακάδα μία κρύο πήγαινε συνέχεια ας ελπίσουμε ο Απρίλης να'ναι καλύτερος!
      Καλό μήνα εύχομαι και δημιουργικό!!

      Διαγραφή
  11. Την έχουμε ανάγκη όσο ποτέ την ομορφιά της άνοιξης, zoyzoy μου!

    Λαχταρώ τις ευωδιές της να μου μυρώσουν την ψυχή και να γαληνέψουν το νου!

    Οι φωτογραφίες σου κι οι περιγραφές σου τόσο ζωντανές που είναι σαν να ήμουν εκεί! Το πέτυχαν!

    Καλό σου μήνα με αρωματισμένα της πρωινής δροσιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο αυτή τη φορά και ψυχικά θέλουμε ανανέωση και η εποχή μας την προσφέρει απλόχερα.

      Χαίρομαι που κατόρθωσα να σε μεταφέρω στο ανοιξιάτικο τοπίο του νησιού.

      Στέλνω πολλά ζεστά και μυρωμένα για ένα καλό και δημιουργικό μήνα!!

      Διαγραφή

Αφού έκανες τον κόπο και το διάβασες πες μου και τη γνώμη σου με δικά σου λόγια...
Δε'ν'κακό!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top